Ik ben er weer!

Hallo allemaal,

Ik ben er weer, hadden jullie me ook gemist? Haha... Wij zijn vorig weekend verhuisd dus hebben een paar hele drukke weken achter de rug. Nu gesetteld en weer internet, so I'm back!

Diederik was gisteren precies een half jaar, wat een grote knul vind ik het toch al!!!! Hij is echt uber lief, hoewel hij soms wel wat 'veeleisender' wordt, hij lijkt echt al door te krijgen dat op schoot zitten gezelliger is dan in de box liggen en kan dan echt overdreven hard huilen (en er zelf heel erg van onder de indruk zijn). Wij zijn inmiddels ook al aan de fruit- en groentehap, het gaat er allemaal in als koek. Hij zit nog op 5 flessen, maar ik ga nu over op opvolgmelk en de laatste fles dus afbouwen. Iemand tips hiervoor?

Verder nog geen tandjes, wel veel kwijlen en knagen op dingen. En graag vooruit willen, maar nog niet kunnen kruipen en daar heeeel boos om worden!

Nou groetjes weer!
Blossom

Welkom terug Blossom! :) Kan Diederik ook een beetje wennen aan z'n nieuwe omgeving? Hoop dat jullie je snel "thuis" voelen!
Weet niet of je al rijstepap toevoegd hebt aan je laatste fles? Dan kun je de laatste fles steeds een half uur vooruit schuiven, totdat ze zo dicht bij elkaar komen dat je de dag later een fles minder doet. Maar dan wel elke fles 30 water met een schep voeding er bij in doen. (krijgt hij in verhouding iets minder, maar dat maakt de rijstepap wel goed).
Krijg je dit soort tips niet bij CB? Maakt ook niet uit, toch fijn een forum.. :) Hoe je naar opvolgmelk moet overstappen staat op de verpakking.

Onze dochter is volgende week een half jaar, komende vrijdag weer naar CB. Ben erg benieuwd, heb 't idee dat ze nu wel echt te zwaar is geworden, terwijl ze de laatste tijd ook weer erg lang is geworden. De broekjes hoef ik niet meer op te rollen.. :)
Succes ermee!
Liefs

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!

Moet je Diederik wakker maken voor de fles?
Wij gaven in de fles( gekolfde bv) van 19.00 uur rijstenpap en als Karlijn wakker werd rond 23.00 uur kreeg ze melk en anders niet. Tja dat hield ook weleens in dat ik 's nachts moest voeden.
Als je fles geeft is de tip van Vissen misschien een betere maar ik kon dat zo niet doen omdat ik zelf dan niet genoeg melk had om te voeden.
Succes en geniet van jullie nieuwe huis!

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!
Voel jeje ook al een beetje thuis?
Wat worden kinderen groot hè.
Tygo is ruim 6 maanden en krijgt nog maar 3 flessen.
8:30, 12:30 met pap en om 23 uur. Ik vind dat wel lekker hoor wat minder flessen. Verder eet hij alles wat los en vast zit(groenten, fruit, brood, yogurt en vla), alleen appel daar griezelt hij van.

En wat een frustratie kunnen die kleintjes hebben als iets niet lukt. Gewoon lachwekkend. Hier al wel een kruipertje en een tandje!

Succes weer met je kleine vent en je nieuwe huis natuurlijk.

Groetjes

Hey, welkom terug! En gefeliciteerd met jullie nieuwe home!

Stan had geen problemen met een fles over te slaan.... ik kreeg er altijd al met moeite 5 flessen in. Ik geef hem nu zeg maar om de 4 uur een fles. Behalve als hij fruit of een ander hapje krijgt.

Dus ongeveer als volgt±

6.00 fles
8.15 fruithapje
11.00 fles met rijstebloem
15.00 fles met rijstebloem
17.15 groente of maaltijdhapje
20.00 fles

liefs

Hi Blossom!

Jeetje, dat lijkt me nog best een onderneming: verhuizen met koter. Hoop dat jullie je snel thuis voelen!

Tja, qua voeding heb ik helaas geen tips voor je, Warren krijgt bv en drinkt de ene dag wat meer, de andere wat minder. Hij is ook aan de fruit en groente hapjes (die er tot nu toe allemaal als koek ingaan, vooral de bloemkool, maf kind:))
Ik zou nu op 4 voedingen moeten zitten volgens 't cb, nou als ik dat doe heb ik oorlog!
En sinds hij toch al wat licht is (7900gr. en 71 cm)
hou ik 't lekker op 5 à 6, hij blij; wij blij!

En al volop tijgeren -meneer lag gisteren ineens onder de eettafel, 2 meter verderop lag het kleed waarop ik 'm had neergelegd- en op handen en knieën zitten en ook heel veel (luidkeels) babbelen. Bladadadada is momenteel favoriet.

X
Evje

Terug
Bovenaan