Ik ben erg gelukkig.........want!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden,

Zoals gezegd heb ik vanochtend weer getest want mijn hubbie vond de vorige test niet overtuigend genoeg met mijn erg lichte streepje.
En nu moet hij ook toegeven dat er geen andere conclussie kan zijn als:

HOERA, WIJ ZIJN WEER ZWANGER EN NU VAN DE 2DE.

Hij loopt de hele dag al met zijn hoofd in de wolken. En ik ook want het er is niets leuker dan dit te delen. Ik weet dat er nog vanalles mis kan gaan maar ik vind dat dit al een klein feestje waard is.

Over 3mnd lichten we pas mijn schoonouders is, want mijn schoonzus is al 11wk zwanger v/d 1ste en ik vind dat ze daar maar eens goed voor in de bloemetjes gezet moet worden voor wij met ons nieuws komen. Maar ik vind het nu al gezellig dadelijk lekker samen zwanger zijn.

EN nu komen de glitters en dat jullie allemaal maar snel zwanger zijn:

GLITTERsSTROOIER:

*********** ******************** **************************** ************************
*********************** ********************************** ****************************
****************** ****************** ******************************* *******************
************************* *********************************** ***************************
***************************** ********************************** ************************
********************** ************************ ****************************************

Groetjes Nathalie

heyyyyyyyyyy nathalie wat superrrrrr voor je dat je zwanger bent!!!!!!!!!! zal toch wel weer spannend zijn geweest he vandaag voor de 2e keer testen!!!! maar ik gun het je van harte ga maar lekker samen genieten jouw weekend kan nu niet meer stuk he!!!!! ben echt blij voor je en ik zal zeker weten je glitters wat je gestrooid hebt opvangengeniet ervan en hou ons op de hoogte groetjes xxxxxxxxxx miranda

Hoi Nathalie,
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Heerlijk het idee dat er een kleintje
in je buik rondzwemt.
Lief van je dat je wil dat je schoonzusje eerst in het zonnetje wordt gezet.
Dan kunnen jullie daarna samen genieten!
Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe en een wolk van een baby!
Wij zijn ook bezig voor de 2e maar het wil nog niet zo lukken. Maar onze tijd komt
ook nog wel. Ben ik van overtuigd.
Geniet lekker van dit wondertje.
Liefs melanie

Lieve Nathalie !
Van harte gefeliciteerd zeg, wat een goed nieuws.
Ga maar weer heelijk genieten van dat kleine wondertje in je buik.
Ook ik ga proberen je glitters te vangen......hihi...zou het gelukt zijn?
Liefs van Miena.

Hey Nathalie!!

Geweldig voor jullie dat jullie zwanger zijn..Proficiat!!
Geniet er maar van.
Ik vind het knap dat je het al die maanden voor je kan houden...zou ik niet kunnen.
Ik probeer ook gauw wat glitters te vangen voordat ze op zijn..zal er nog wat over laten voor de rest van de meiden.

Een fijne zwangerschap!!

Liefs,Swinnie

Hey meid, wat geweldig!!! gefeliciteerd hoor!!
Geniet ervan - ik wens je een heerlijke zwangerschap.

Tess

VAN HARTE GEFELICITEERD!! Ik vind dit zeker een feestje waard.

Geniet ervan en een fijne en gezonde zwangerschap!

Liefs,

Er

Terug
Bovenaan