ik ben even zielig hoor

A

Anoniem

Guest
zo ik ga ook even klagen hoor.
ik voel me eigen al een paar dagen k*t. ik heb zo een keelpijn en nekpijn word er gek van.
kan bijna niet eten en drinken wat een ramp zeg ( ach ja wie weet val ik nog wat af hahaha)
vanmorgen toch maar eens naar de huisarts gegaan. wat blijkt heb ik keelonsteking. heb ik weer hoor. en hoe ik eraan kom???????????? al sla je me ............
pijnstillers gekregen en hopen dat het eindelijk een keer minder word. slaap al 3 nachten niet en moet ook gewoon werken ( heb late dienst ook nog eens) ik hou mijn man ook nog eens wakker die is nu net en zombie, want hij heeft vroege dienst. alles doet me gewoon pijn zelfs mijn oren en kaken beginnen nu.
snik snik snik .
zo dat ben ik weer even kwijt hihi

maar wat kunnen jullie in een keer veel schrijven ik had gisteren late dienst en moet toch veel bij lezen MAAR dat vind ik absoluut niet erg hahaha ga vooral zo door

groetjes danielle

Hoi,

Je hebt ook best reden om te klagen hoor! Maar, uhhh, rare vraag misschien waarom meld je jezelf niet ziek? Keelontsteking lijkt mij een bijzonder goede reden.

Heel veel sterkte en hopelijk is het snel weer over (en ben je een paar kilo kwijt geraakt, da's toch wel het minste!)

KT

is het denk ik ook wel maar ik hoef alleen vandaag nog van 4 tot 9 en dan ben ik 4 dagen vrij en dan hoop ik echt dat het beter gaat.
eigenlijk is de reden ook een beetje dat we al helemaal geen personeel hebben ( werk in de zorg) en dat er allemaal al inval loopt en ik 1 van de enigste vaste nu ben vakantieperiode ook nog eens
dus ik kan het ook weer niet en is nog maar 1 dag dus dat scheelt ook.
maar heb nu zware pijnstillers en die werken goed moet ik zeggen
voel me al een stuk beter

groetjes danielle

Terug
Bovenaan