ik ben ff weggeweest,maar zit alweer in ronde 7 ik weet het niet meer!!!

A

Anoniem

Guest
hallo,beste meiden hebben jullie er ook soms zo n moeite mee dat je soms denkt van kan ik eigenlijk wel zwanger raken nou ik wel ik zit in ronde 7 en heb nu wel zoiets van als het niet binnen 5 maanden gebeurd dan moet je naar de dokter en ik ben er zo bang voor dat dat gaat gebeuren maar ik weet wel dat je zo niet mag praten maar toch denk je dat en dan kan ik wel janken want mijn vriend wil het ook zo graag en straks kan ik het niet gevenik neem dan wel dat folium en heb voor mijn vriend ook tabletten gekocht voor de verhoging van de sperma cellen hij zei als jij dat wil dan doe ik dat voor jou dus daar was ik wel blij mee!ik weet ook wel dat het een jaar kan duren maar toch af en toe zit je ermee.en mijn sex leven is prima ik hobby echt genoeg!wie is er nog meer al een tijdje bezig misschien verzacht mij dat want heb echt het gevoel dat ik de enigste bent.
jes en gr van voetbalgek

hallo voetbalgek, ik ben een nieuwe op deze site, einelijk kon ik reageren, al enkele maanden geprobeerd, zonder effect.
Maar ik wil je even zeggen dat ik weet hoe je je voeld.
Ook ik zit in de 7 ronde.
Elke maand is het weer spanning en een tegen valler.
Ik (wij) hebben al wel een kindje, en dat was toen de 2 de ronde al raak, vandaar dat het nu extra tegenvalt.
Wij weten dat alles bij ons werkt en goed zit, er is tenslotte ook een eerste gekomen, dus meid wees gerust, bij ons zit alles goed en lukt het nu bij de 7 ronde ook niet.
Probeer je niet te veel te richten op de toekomst beelden van oh het lukt bij ons niet, en dan.
Het is moeilijk, ik voel me ook zeer klote maar we moeten afwachten.
Groetjes kaat

Liefste voetbalgek,
Helaas moet ik zeggen dat ik u gevoel maar al te goed kan begrijpen. Bij ons eerste kindje duurde het 8 maanden en dat vond ik toen verschrikkelijk lang.Maar achteraf natuurlijk meer dan de moeite waard. Nu we voor een 2de kindje proberen duurt het alweer zolang, zit namelijk al in ronde 12. Maar je moet nog niet wanhopen, er zijn gewoon mensen waar het langer bij duurt. Na een jaar kan je eens contact opnemen met de huisarts. Een ding moet je wel weten, meer dan 90% van de vrouwen geraakt spontaan zwanger. Ik hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt en dat we elkaar via dit forum af en toe een hart onder de riem kunnen steken. Succes natje

bedankt meiden,ik weet dat we een hoop geduld moeten hebben en weet nu ook dat ik echt niet de enigste bent ook al heb je al een kleine  het blijft toch afwachten we spreken elkaar snel gr liefs voetbalgek,ik voor jullie allemaal tot gauw xx

Lieve voetbalgek!

Ik weet dat het soms moeilijk is hoor, vooral omdat het lijkt dat overal om je heen zwangere vrouwen lopen en ook hier wordt de een na de ander zwanger(dat is natuurlijk geweldig hoor, begrijp me niet verkeerd), maar echt geloof me en we moeten gewoon echte het volste vertrouwen erin hebben, eens komt de dag dat wij ook een van die gelukkige vrouwen zullen zijn! We moeten gewoon positief blijven denken, ook al is dit soms best moeilijk.Echt het komt vast en zeker helemaal goed!!!

SUCCES en ook nog bedankt voor je reactie op mijn berichtje.

Liefs,
Famke

Terug
Bovenaan