Ik ben geschrokken

Hoi meiden!

Ik heb een vraagje aan jullie. Morgen ben ik 8 weken zwanger.
Gisteren ging ik naar het toilet toe voor een grote boodschap, nadien bij het afvegen zag ik wat rose kleur op mijn wc papiertje. Het was niet veel, en het wad geen helder bloed.
Nadien heb ik er geen last meer van gehad, alleen bij het urineren heb ik het niet.
Hebben jullie dit ook weleens gehad? Ik ben er toch wel een beetje van geschrokken.

Liefs van Lena x
 
Hoi lena,

Het kan zijn dat je in of uitwendige aambei heb. Het kan op zich geen kwaad. Je heb bij de drogist hier zalf voor. Sperti heet dat.
Ik heb er zelf ook last van. Het komt doordat de stoelgang nu wat trager is als normaal.
Ik hoop dat je hier wat aan heb.
Groetjes Aafje
 
Hoi Aafje,

Bedankt voor je reaktie.
Ik was er vergeten bij te melden dat het vaginaal is. Maar ik heb wat informatie gelezen en nu blijkt dat een beetje licht bloedverlies erbij kan horen in het begin van de zwangerschap. Het was bij mij niet benoemenswaardig, maar ik heb redelijk veel angst en onzekerheid omdat ik 5 jaar geleden ook 2 miskramen heb gehad. Vandaar dat de eerste 3 maanden voor mij wat onzeker zijn. En dan zoek ik graag steun en herkenning zodat ik mij weer wat geruster kan voelen. Ik probeer ervan te genieten van de zwangerschap, en dat lukt deels ook wel, maar de onzekerheid blijft.

Liefs van Lena x
 
Hoi Lena,

Ik heb het ook meegemaakt. Na een grote boodschap iets lichtrose bloedverlies.
Zolang het geen helderrood bloed is en je geen buikpijn heb hoef je geen zorgen te maken. Ik heb het 2 keer gehad, ook in week 8 daarna nier meer en ben 20 weken zwanger.

Groetjes Sanne
 
Hoi Sanne,

Fijn om te horen. Dit stelt me echt gerust.
Ik heb er verder geen last van.
Maandag de 1e echo en dan ben ik helemaal gerustgesteld.

Liefs van Lena x
 
Hoi

Bij de zwangerschap van mijn dochter heb ik dat met ongeveer 7 weken gehad. En het was wel iets meer dan wat jij nu beschrijft. Het bleef bij 1 keer. Zolang het niet vaker voorkomt en heftiger wordt, zou ik me niet druk proberen te maken. Ik snap je helemaal hoor, heb zelf ook een aantal miskramen gehad. Dus ik snap je bezorgtheid helemaal.
Fijn dat je al snel een echo hebt, zal je helemaal geruststellen!!!

Groetjes Ria
 
quote: purple reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-05-2005 06:30:24'));

Hoi Sanne,

Fijn om te horen. Dit stelt me echt gerust.
Ik heb er verder geen last van.
Maandag de 1e echo en dan ben ik helemaal gerustgesteld.

Liefs van Lena x

Succes met de echo en het is dan fijn om te zien  dat alles   goed is. Ik heb geen klachten en toen ik dat beetje bloedverlies had maakte me dat ook wel onzeker. Maar een echo met een teken van leven neemt alle onrust weg.

Sanne
 
Terug
Bovenaan