Joey heeft sinds vrijdag zijn spreidbroek aan, met een opbouw van vrijdag 12 uur, zaterdag 18 uur en vandaag 21 uur en morgen 24 uur. Maar wà t is dit zielig!! Er schijnen kindjes te zijn die nergens last van hebben (wat ik me niet kan voorstellen die eerste dagen dat je van vrij trappelen naar dwanghouding gaat), maar Joey heeft zoooo'n verdriet!! Dan probeert hij te trappelen, maar gaat dat niet (...meer zoals hij gewend is) en heeft hij zo'n verdriet. Ook ik ben gesloopt, want hij slaapt overdag ook niet meer in zijn bedje en dus neem ik hem maar bij me, want het is al zo zielig en dan laat ik hem geen uren huilen. Ik moet vooral niet denken 'waarom moeten ze jou nou juist hebben, je verdient dit niet', want dan breekt mijn hart helemaal...
Hij heeft vandaag ook een ander huiltje (een beetje dat van een ouder kindje, niet van een baby) en dat klinkt zo lief dat ik het nog zieliger vind...
Nou ja, ik ga nog even de hond uitlaten en dan nog even lezen en dan lekker slapen, want ik ben gesloopt.
Skipke, ikhoop dat het bij jullie makkelijker zal gaan!!
Hij heeft vandaag ook een ander huiltje (een beetje dat van een ouder kindje, niet van een baby) en dat klinkt zo lief dat ik het nog zieliger vind...
Nou ja, ik ga nog even de hond uitlaten en dan nog even lezen en dan lekker slapen, want ik ben gesloopt.
Skipke, ikhoop dat het bij jullie makkelijker zal gaan!!