ik ben gewoon jaloers

A

Anoniem

Guest
hoi ,
ik werd van de week geconfronteerd met een vriendin die terloops vertelde dat er weer een kindje komt. heb zelf een dochter van 18 mnd (zij ook). ik schrok echt enorm... kon nog wel spontaan reageren. eenmaal thuis bekroop me gewoon een rot gevoel. dit is al de derde in mijn omgeving die zwanger is van de tweede. ik wil ook zooooooo graag!
ik vind het helemaal niet leuk van mezelf maar ben hardstikke jaloers...
schaam me gewoon voor die gevoelens dat je niet echt gemeend blij kan zijn voor een ander. bah
ik moest het even van me afschrijven. we zitten in ronde 6 dus mogen helemaal niet klagen.
punt.

liefs Ruby

veel suc6 allemaal

Je mag toch ook gewoon jaloers zijn?

Je zou toch ook lichtelijk jaloers zijn op iemand die de loterij heeft gewonnen?

Dit is jouw hoofdprijs.

Jouw kindje komt heus wel. (Dus blijf maar lootjes kopen)

Hoi Ruby,

Jou jaloerse gevoel is echt niet raar.
Ik ben bezig om zwanger te raken van mijn eerste kindje en zit ik ronde 5.
Maar in die tijd dat ik bezig ben is mijn nichtje en mijn schoonzus zwanger geworden.
Toe ik dat had gehoord was ik ook vreselijk boos en kon wel janken.

Je moet maar zo denken mijn tijd komt nog wel en dan is dat het mooiste kindje van alle andere kindjes.

liefs mutsie

hoi ruby

je mag best jaloers zijn hoor! maar moet niet je leven gaan beheersen. ik zit in een soortgelijke situatie
mijn vriendin(25 kerngezond ) is zwanger van de 1e hardstikke leuk!! ik ben gstopt met de pil en loop nij de gynaecoloog. minder gezond als zij, toch ben ik erg blij voor hun want ik gun ze gewoon geluk en een kindje. maarhet blijft moeilijk omdat je het zelf graag wil.....

Terug
Bovenaan