Ik ben gewoon te ongeduldig!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier.
Ik en mijn vriend zijn vorig jaar mei begonnen voor een tweede kindje dus ik stopte met de prikpil maar mijn menstruatie wou niet meer op gang komen.
Doordat mijn vader afgelopen november overleden is heb ik daar een paar maanden geen aandacht aangeschonken.
Nou  was ik afgelopen januari toch maar naar de HA gegaan en die had alle begrip en gaf me een hormoon kuurtje op mijn menstruatie weer op te wekken en gelukkig het werkte en na dertien dagen was ik ongesteld.
Ik heel blij natuurlijk dat het weer werkte maar nu hoop ik natuurlijk weer dat het wegblijft.
Bij mijn eerste kindje was ik binnen zes weken zwanger dus ik ben denk ik gewoon een beetje ongeduldig.
Ik vind het ook jammer dat ik geen vriendinnen heb die ook kinderen hebben of er mee bezig zijn want dan heb ik iemand die me begrijpt,daarom heb ik me dus hier aangemeld om informatie met elkaar te wisselen en gezellig te kletsen natuurlijk.

Liefs:poppie 2

Hoi,

Allereerst nog gecondoleerd met je vader.
En natuurlijk van harte welkom hier op het forum, wij zijn een soort van "cyber" vriendinnen die je begrijpen.

Wij zelf zijn al anderhalf jaar bezig voor een mooi wondertje, en zijn in die tijd een dochtertje verloren na 21 weken en 5 dgn zwangerschap en een miskraam afgelopen maand.
het is heel moeilijk om te kunnen delen met een ander wat je doormaakt, ik heb wel vriendinnen die bezig zijn met zwanger worden of net bevallen zijn, maar dan lijkt het bij hun weer zo makkelijk te gaan en dat helpt ook niet echt bevordelijk.

Meid wij zijn hier om je te steunen en om met je te lachen en te huilen.

Liefs Randy

Terug
Bovenaan