Ik ben gezond... lalala

Jaja, ik heb gisteren van een collega van papa een Ernie gekregen.. Je weet wel die van Bert.. Ikzelf vind er niet veel aan maar mijn mamablijft er maar om lachen. Je moet dan zijn neusje snuiten, hartslag meten, temperatuur opnemen en de pleister op zijn voet verschonen. En elke keer als je dat gedaan hebt gaat ie een stom liedje zingen over dat ie gezond is.. Mijn mama heeft gister zoveel naar Ernie geluisterd dat ze tijdens het verschonen vanmorgen het liedje bleef zingen..
Omdat ik dat helemaal niet leuk vond ben ik heel hard gaan huilen en heb dat bijna de hele dag gedaan. Ik zal ze hebben die mama van mij...

Knuffel van Tessa

irritant he...mijn grote zus heeft al een keer geprobeerd zo'n ernie te verzuipen in het badje bij haar vriendin....helaas heeft ernie het overleefd toen...hihi nee hoor, ernie is leuk

groetjes Naomi

geweldig he, al die muziekjes in dat speelgoed! En dan vooral wanneer de kleintjes doorhebben dat hij het nog een keer doet als je er op duwt, slaat of tegenaan trapt!!

groetjes, kiki

hallo

mijn broer heeft   ook die ernie ik vind hem een beetje raar en als hij gaat zingen weet ik nou niet of ik moet lachen of moet gaan huilen

mama word een beetje gek van ernie hij ligt namelijk op kaya zijn bed en als hij zich omdraait dan begint hij weer te zingen

ik vind de telebubbies poppen veel leuker

kuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz jayla

Terug
Bovenaan