Ik ben helaas weer terug

Hoi allemaal,

Ik heb helaas maar 3,5 week van mijn zwangerschap kunnen genieten. Want afgelopen zondag heb ik helaas weer een miskraam gehad.
Deze keer bij 7,5 week en spontaan, gelukkig geen curretage nodig, als alles bij de controle over 2 weken goed blijkt.
Ik ben nog steeds helemaal beduusd. Ik had het namelijk helemaal niet verwacht. De vorige keer in juni, heb ik de hele tijd al gevoeld dat het niet goed zat, maar nu komt het als een klap in mijn gezicht.
Ik kan het gewoon nog niet geloven.

Groetjes,
Nina

Lieve Nina,

Wat vreselijk voor je zeg! Ik ben er echt even helemaal stil van!
Ik kan me voorstellen dat je helemaal beduusd bent! Ik wil je heeeeeel erg veel sterkte wensen en als je je rot voelt dan weet je ons te vinden op het forum! Sterkte meis!

X F.

Nina,

Ik probeer nu voor de 3e keer wat te plaatsen voor je. Het is weer eens mis op het forum. Ik vind het echt vreselijk voor je en was er ook even helemaal stil van. Wat is het toch oneerlijk allemaal! Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd en als je even je verhaal kwijt moet dan weet je ons te vinden!!

X F.

Wat naar voor jullie Nina en helemaal omdat je er door overvallen werd.
Ik hoop van harte dat je je snel wat beter zult voelen en ik hoop dat je snel weer zwanger zult zijn.
Groetjes van Caroline

Terug
Bovenaan