ik ben hem steeds "kwijt"

A

Anoniem

Guest
het is in een week echt een monstertje geworden, ik ben hem continu kwijt, ik kan mijn neus nog niet snuiten of hij is er alweer vandoor!! hij kruipt echt rechtop dus niet tijgeren, hij doet dit super snel en hij past ook nog eens in alle gaatjes en hoekjes!

ja en als je overal op klimt.... trap, hocker, vaatwasser, stoeltjes,kastjes enz enz,

dan loop je soms een flinke bult op!!

Tja, die builen horen er vanaf nu toch echt een beetje bij.
Floor heeft nog steeds niet ontdekt hoe ze moet kruipen, ze rolt om haar as als ze ergens naartoe wil.

hoi anne fien,

een vraagje hoor ik zag net dat je kleintje pas 6 maanden is en nu al kruipen nou wauw zou ik zeggen mijn dochter is nu bijna vijf maanden is liever lui dan moe draait naar links en rechts houd haar knietjes af en toe vast en als ik haar op haar buik legt dan kijk ze een paar x en begint dan te krijsen ... ben jaloers op je.. wat een kanjer

groetjes

he twin stars maak je maar geen zorgen hoor hier ging het ook vanuit niets naar opeens alles, binnen 4 dagen kon hij zitten, echt kruippen en optrekken, weekje later kon hij ook al staan.

dit ventje is wel heel eg vroeg hoor, maar gewoon rustig aan wij hebben er nooit druk achter gezet, ons ventje wil gewoon graag ondernemen. en dan gaat het vanzelf....

wow ! Wat is het toch een rap ventje. Die wil wel heel graag groot zijn en de wereld ontdekken.

Terug
Bovenaan