ik ben het beu!!!!!!

hallo dames,
ik ben nu 36 weken bijna en ik begin het echt zat te worden de baby schopt me ribben blauw ik slaap heeel erg slecht heb ook nog een meid rondlopen van 5 jaar dus het si allemaal zwaarder als de 1e . hebben sommige dat ook ik heb echt hetgevoel alsof iedreen zeg ooh nee ik vind het nog heeerlijk of oh nee ik vind nhet nog gewelidig en dan denk ik weer waarom ben ik het nu zo zat dan krijg ikw eer een panic attack om het zo maar te zeggen ach ja moest me verhaal ff kwijt wie heeft dit ook??????????????????????????????????????????????????????????

dit is echt heel erg normaal ik had dit ook in het laatste deel van mijn zwangerschap. kleine is nu al weer 4 wkn. en alles gaat wel. Probeer niet te veel aan dit gevoel vast te houden en vooruit te kijken naar de bevalling en de periode erna. heel veel succes en kracht voor deze periode

Ik was het bij de tweede ook al rond de 33 weken zat. Ik vond het vele malen zwaarder dan de eerste. Tja, het is toch gewoon even volhouden, probeer je te ontspannen. Laat je af en toe eens verwennen door je man of laat je dochter ergens slapen zodat je een dagje lekker voor jezelf hebt. Ga iets doen wat je leuk vindt. Je moet nog even, dus denk even lekker aan jezelf. Groetjes en succes.

voor mij is zwanger zijn een noodzakelijk kwaad om een kind te krijgen. Ik vond het helemaal niet leuk. En iedereen maar zeuren dat ik ervan moest genieten. Mijn vriendin zei zelfs dat ik van mijn bevalling moest genieten! Ik was blij dat mijn zoon 16 dagen te vroeg kwam en heb het zwanger zijn geen seconde gemist. Ik heb NIET genoten van mijn bevalling, maar wel van mijn kind. Zo gauw hij geboren was begon het genieten. En dat is ook de reden dat ik een tweede wil. En da zwanger zijn... Het duurt maar 9 maanden. Dat zingen we wel weer uit. Heel veel succes met de laatste zware loodjes. Nog even en dan kan het genieten beginnen!

Sorry hoor, maar maak je niet zo druk!
Er zijn zoveel mensen die maar niet zwanger raken, en dan zit een ander te zeuren dat ie t beu is! Geniet nu maar lekker van die kleine uk in je buik! het is toch een wonder!
En oké, iedereen heeft zo zijn kwaaltjes, maar neem ze voor lief! Ik ben nu 38 weken zwanger, en geniet met volle teugen! Groetjes M

aan anoniem die vind dat ik zeur ????
ik zeur niet ik weet zelf ookw el wat een zwangerschap met zich mee brengt want iuk heb al een kindje en het heeft heel lang geduurd voor ik vand e 2e zwanger raakte maar je kan mij niet vertellen dat jij met je 38 weken nog steeds aan het genieten bent heb wel genoten van em zwangerschap maar nu ben ik het gewoon zat ik wil me kindje en dan kan ik verder genieten ik zou het voor geen goud hebben iwllen missen maar nu wil ikd at kind gewoon dus ikz elf vind nie dat ik aan het zeuren ben maar ik wou gewoon weten of andere vrouwen het ook hebben omdat de mensen in me omgeving die wel zwanger zijn het nog echt helemaaaal gewelidig vinden en zeker omdat ze allemaal de 1e krijgen ...

hallo Nadia,
ik voel hetzelfde hoor.
Ik ben nu 38 wkn zwanger en ben het meer dan zat! ik wil ook niks liever dan mijn kindje vasthouden en er lekker van genieten. Ik ben 25 weken misselijk geweest, heb bekkenklachten en loop(door het vele overgeven) met een maagzweer. Ik tel echt de weken af. ik kan nu niet meer genieten. ook voor mij is zwanger zijn alleen een middel om mijn doel te bereiken, een baby! daar doe ik het voor.
sterkte met de laatste loodjes

Terug
Bovenaan