Ik ben het beu!

Hoi,

Inmiddels ben ik alweer 40.4 dagen zwanger. Nooit gedacht dat ik deze datum zou halen. Dit doordat mijn zoontje al met 38 weken kwam en ik een gigabuik heb!
Maar helaas, de kleine heeft er geen zin in. Ik verlies overigens bergen slijm....?

Maar ik vind het wel goed geweest! Slaap slecht door mijn buik en je zit toch echt te wachten! Ik ben veel te nieuwsgierig naar dat kleine mensje!

Inmiddels is ook vernomen dat ik onder begeleiding van de gyn in het ziekenhuis moet bevallen. Dit daar het buikje een beetje aan de grote kant is. Daarvdoor vermoeden ze dat ook de schouders wwat breed zullen zijn.Dit kan de bevalling bemoeilijken. De verloskundige vond het niet nodig, maar durft niet goed tegen de gyn in te gaan.
nah ja, veiligheid boven alles.

maar wanneer? Moet morgen weer op controle. Van mij mogen ze volgende week gaan inleiiden!

Maar wellicht wordt het een carnavalsbaby (ik woon in maastricht...)

Ben jij dezelfde die ook onder mama roos of iets dergelijks actief is geweest?
Ik zie Maastricht staan en had meteen zoiets van, he! (ik woon ook in Maastricht en moet morgen ook op controle bij gyn, dus wie weet zien we elkaar zonder het te weten, ha ha!)

Maar goed, ik kan je gevoel heel goed begrijpen! Ik ben het ook aardig beu, zullen we maar zeggen... Vandaag weer erg misselijk, wat zal ik blij zijn als dat eindelijk eens weg is na 9 maanden! En ja, die buik, pffff, dit zit behoorlijk in de weg. Ik zou ook wel weer eens willen lopen, ipv waggelen en strompelen... Het scheelt wel dat mijn eerste ook laat gekomen is (41+3), ik was er nu mentaal dus op voorbereid dat het nog wel even kan duren.

Vervelend dat je bij gyn moet blijven (hebben ze geen groeiecho gemaakt? Wordt het ook echt een flink kind?), maar ja, idd, veiligheid voorop. Ik kan me ook voorstellen dat VK niet tegen de gyn in wil gaan. Ik mag gelukkig nog gewoon thuis bevallen, wat ik graag wil. Ik heb ook een flinke buik, maar alle groeiecho's wijzen erop dat de baby rond de 8 pond zal zijn. Omdat mijn eerste 9 pond was en die bevalling maar 4 uurtjes duurde en erg soepel verlopen is, maakt niemand zich zorgen, ha ha, ik heb al bewezen dat grote kinderen geen probleem zijn voor mijn bekken.

Nu maar hopen dat het de komende paar dagen spontaan komt!

Groetjes, Karin
41+3 wkn alweer...

He wat grappig!

Als ik boven op de vaste PC inlog ben ik idd mamaroos, op de laptop mammadelief!
Niet handig, maar ik krijg dat niet veranderd!

Hoelaat moet je morgen naar de gyn? Ik om 10:40 uur. Mij herken je aan de dikke buik! Verder heb ik een lange vriend en mijn zoontje van 2 gaat ook mee (geen oppas mrogen....).

Afgelopen maandag hebben ze wel een groeiecho gedaan. De kleine werd toen geschat op 3800 gram. Valt an sich dus wel mee. Ze hebben me ook gerpikt op suiker en dat was goed.

De eerste bevalling was ook bij de gyn, wegens langrduig gebroken vliezen. De onstluiting schoot toen niet op. maar binnen 45 min persen was hij er!

Ik moet zeggen dat ik nu wel wat nerveus begin te worden voor de bevalling! Dat had ik bij de eerste niet. Uiteraard daar hij zich met 38 weken al meldde!

Ben benieuwd wat ze morgen gaan zeggen!

Hopelijk dient jouw kleintje zich ook spontaan aan en kun je een inleiding voorkomen!

Groetjes

Ha, ha, stel je voor dat ik iedere vrouw met dikke buik zou gaan aanspreken in de wachtkamer: ben jij madelief?? Tja, ik ben ook te herkennen aan mijn dikke buik, hi hi. En lange man... Mijn zoontje van 2 is dan op kinderdagverblijf, anders was het wel helemaal hetzelfde ;-))...

Maar goed, ik hoef pas om 12:00 uur aan CTG en om 12:30 uur daarna naar de gyn, dus ik denk dat we elkaar dan hoe dan ook mislopen.

En 3800 g, dat klinkt mij helemaal niet zo heftig in de oren... Was je eerste veel kleiner ofzo?
Die gyn van jou is wel erg voorzichtig, denk ik dan. Maar ja.

Ik laat morgen wel weten hoe het geweest is!

Ik had afspraak om 12:00 uur, maar het was zo druk dat ik pas om 12:45 aan CTG ging en uiteindelijk pas om 14:00 uur thuis was... Dus ik betwijfel echt of ik je gezien heb, ha ha!
(ik kwam wel, heel toevallig, iemand van mijn zwangerschapscursus tegen! Gezellig)

Was trouwens een waardeloze controle, gyn wist niets van me en was erg chagerijnig, manlief en ik hadden beide zoiets van: wat was hier het nut van?? Tja. Gelukkig geen controles meer. Gyn wilde me niet strippen want die vond het onzin (huh??), dus heb thuis mijn eigen VK gebeld en heeft het wel gedaan... Dus dan wacht ik maar af! Bij mijn eerste heeft het wel effect gehad...

Hoi,

Dat je zolang moest wachten kwam wellicht tevens door mij!
Bij mij waren ze vergeten om CTG in te roosteren. maar de gyn vond wel dat dit moest.
Dus hebben ze tussendoor laten gaan.
Ik kwam om 12:00 uur van het CTG af! Toen zat jij dus wellicht in de wachtkamer!
Maar het was idd zo drukd aar! Ik was alleen (vriend was met zoontje even aan de wandel), had een rood truitje aan.

Welke gyn had jij?
Wij hadden Offermans (grijze met krullethjes), Dit keer was hij wel vrindelijk eigenlijk.
Strippen vond hij ook onzin! Met name daar ik al twee keer gestript ben, wat dus niet heeft geholpen. Ik ben dus niet meer gestript.
Wel heb ik een afspraak om in te leiden. Als de kleine er volgende week nog niet is word ik donderdag gestript.

Wanneer wordt jij ingeleid? Dadelijk liggen we nog naast elkaar! haha!

Groetjes

Terug
Bovenaan