Ik ben het even helemaal beu!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

de afgelopen dagen ben ik aardig van mijn roze wolk afgedonderd. De vorige weken ging ik stralend door het leven, nu kruip ik op mijn tandvlees door het leven. Ik wordt zo'n tien keer per nacht wakker, moet de hele dag door plassen> Het ergste is nog dat ik enorm veel vocht vast hou. Mijn voeten, handen en gezicht zijn twee keer zo dik als normaal. Ik kan amper normaal typen. Verder krijg ik de hele dag door hetzelfde te horen: hoever ben je; wat een enorme buik; weet je zeker dat het er maar één is; lekker he, heel de dag niets doen en zwanger zijn. En dat terwijl ik vandaag vier keer naar school en vier keer naar huis ben gelopen, ik heb lopend boodschappen gedaan, ik ben lopend naar de huisarts geweest en ik ben in huis bezig geweest. Hoezo, niets doen??? Ik kan niet wachten tot het juni is. Mijn man begon van de week over een vierde kind, nou dan doet hij de zwangerschap maar. De huisarts heeft mijn urine gecontroleerd op eiwit en mijn bloeddruk is nagemeten. Gelukkig is alles goed, maar ik heb gewoon een baaldag!!!Ik dacht, bij jullie kan ik wel even klagen.

Veel liefs van Marloes

Hoi Marloes,

Ik neem aan dat je zwanger bent van de derde. Dat is inderdaad geen kattepis, even compleet anders dan van de eerste. Alleen maar lekker zwanger zijn, dat zou je willen, maar dat gaat echt niet.

Ik ken het hoor. Ik heb zelf drie kinderen en ben nu zwanger van, ja inderdaad, nummer 4. En soms zou ik ook wel willen dat mijn man het effe over zou nemen. Die hebben echt geen benul van hoe vermoeiend het kan zijn. Tuurlijk, er zijn hele mooie dagen en ik vind het geweldig om zwanger te zijn, maar met meerdere kids is het echt een marathon!