Ik ben het helemaal beu!!

He meiden,

Ik moet even van me afschrijven. Ik heb het helemaal gehad. De vorige ivf poging had ik helemaal geen last van die hormonen maar nu!!! Ik word er helemaal gek van, echt waar. Ik ben mezelf niet. Had net mijn vader aan de telefoon want die gaat op vakantie en ik zat gewoon te huilen aan de telefoon. "s Ochtends gaat wel maar 's middags stapt roelien uit mijn lichaam en wie er dan in zit weet ik niet, maar die persoon vind ik niet leuk en andere mensen denk ik ook niet.

Verder ben ik heel moe en mijn borsten doen nog steeds pijn. Dit had ik de vorige keer ook en toen ging het de vrijdag voor de testdatum al fout. Toen mochten we ook op maandag testen en deze keer weer. Dus daar zit ik ook nog eens tegenaan te hikken.

En de tijd gaat zo langszaam hebben jullie dat ook. De vorige keer vloog die voorbij maar nu........

Sorry voor al het gezeur van mij, maar zo kan ik even mijn verhaal kwijt. Zelfs mijn man weet niet meer wat hij met mij aan moet. Hij is zo lief, maar ik weet het niet eens dus laat staan dat hij er wel en oplossing voor heeft!!

Na ja, ik heb in ieder geval iets nuttigs gedaan door dit gezeur allemaal hier weg te zetten. Nu mogen jullie ermee doen wat jullie willen!!

Fijne avond nog.

Liefs,

Roelien

Hoi meid

het is allemaal wat he.... Tuurlijk zijn wij er voor om lekker even tegen aan te zeuren!!
Heb ik in een ander toppic ook even gedaan hahahahaha
Soms moet het er gewoon even uit en dan is het wel lekker als je je hier even kunt laten gaan zonder dat het persoonlijk bedoelt is voor iemand.

Nou kom op meid laat de moed niet zakken en we duimen allemaal voor je!!!!
Heel veel sterkte en hopelijk voel je je snel weer iets beter.
succes !!

knuf Niekje

Hai Roelien,

Vervelend die hormonen. Ennuh, schrijf maar lekker van je af, klaag maar; 't mag allemaal.

Ik hoop gewoon voor je dat het nu wel raak mag zijn.
Heel veel sterkte en hou vol!!!

Groetjes Belle

Hallo Roelien,

Oooo wat herkenbaar je verhaal... Ik denk dat we dit allemaal wel eens hebben.
Gelukkig kan en mag je hier lekker van je af klagen. Fijn zo'n forum waar je even lekker je hart kunt luchten.
Hou je taai meid en ik hoop dat het allemaal niet voor niks gebeurt.

Liefs,
mama Peet

Hoi Roelien, erg he, die wachtdagen, vreselijk gewoon. Ik mag pas volgende week zaterdag testen of de 2e IVF gelukt is, maar wordt er nu al helemaal gek van. Iedere keer als ik naar de wc moet kijk ik toch of er toevallig geen druppeltje bloed bijzit, gek word ik van mezelf, elk krampje of steekje maakt me onzeker en het lijkt wel of het iedere dag erger wordt.

Nou meid, zet hem op, ik duim voor je!

Liefs, Pleun

Hee Roelien,
Kop op hoor meis. Snap goed dat je het vergelijkt me de vorige keer, omdat het op dezelfde dagen zijn. Raar he dat bijgeloof dan de kop op steekt.
Schrijf het hier lekker van je af. Ik duim heeel hard!!!
xxx

Hoi Roelien

Wat een rothormonen ook. En dat wachten is ook niet leuk. Klaag lekker van je af en wie weet is het wel goed nieuws. Ik zal heel hard voor je duimen.
Helaas kan ik niet meer voor je doen.

Liefs

Lydia

Hoi
Iedereen. Vandaag weer spuiten.
Wat een pijn .
Ik ben zo moe van al die naalden.
Wanhopig. 
En zo weinig positief te lezen over gelukte terugplaatsing. 
Twijfels dat ik heb of het wel gaat lukken.
Zo angstig.
Groetjes 
Meriam

Terug
Bovenaan