ik ben het wachten zat, dus...

A

Anoniem

Guest
Ik ben het wachten zat, dus vandaag een test gedaan maar niet zwanger. Het is denk ik wel veel te vroeg om een test te doen.

Mijn ovulatiedagen waren vanaf afgelopen maandag 7mrt tot 11mrt en woensdag was mijn meest bevruchte dag. Ik heb al die dagen seks gehad en op woensdag zelfs 2 keer (het was feest :)

afgelopen zaterdag nacht op zondag kreeg ik hevige onderbuikpijn. Ik trok het niet meer en nam dus 2 paracetamols. De bacht van zondag op maandag kreeg ik ook hevige pijn in mijn onderbuik en afgelopen nacht ook. Ik was vanmiddag een beetje misselijk en had geen eetlust.

Maar de test geeft aan dat ik niet zwanger ben.

Heb ik de test te vroeg gedaan?
Heeft iemand ervaring met de klachten die ik heb beschreven?

Als ik dat zo lees, is je nod volgende week woensdag pas. Je (bevruchte) ei is dan op dit moment nog niet ingenesteld, uitgaande van de gemiddelde vrouw. Je kunt dan nog niet positief testen, omdat er dan nog geen juiste hormonen zijn aangemaakt, dat begint pas vanaf de innesteling.

Als je echt snel wilt testen, kun je op z'n vroegst zondag een vroegtest doen, maar dit wordt afgeraden, omdat deze testen niet heel betrouwbaar zijn.

Ik snap dat het erg moeilijk is om te wachten, maar voor een goed ebetrouwbare test, zou je echt tot je nod moeten wachten...

Succes!

Liefs Daisy

ik zou nog even wachten
een week minimaal zo neem je ruim een periode aan en ben je niet te vroeg
waarneer moet je je nogesteldheid krijgen?
ik ken de pijntjes hoor en ben nu zelf 11 weken donderdag
het zijn meer trekjes en had ook last van mijn(.)(.)
maar heb gedult ik heb 4 dagen voor mijn ongesteldheidsdag een test gedaan
die was negatief evenlater heb ik 2 dagen na mijn ongestelheidsdag een test gedaan die was positief dus ik raad je aan wacht je dag af dat je eigenlijk het moest worden en na die dag nog zo een 2 dagen of meer wachten voor je gaat testen
het bespaard je geld en ja zo weet je meer zeker of het klopt je test

Bedankt voor de reacties. Ik zal nu inderdaad moeten wachten. Als het goed is wordt ik maandag 21mrt ongi.

Heb nu bijna dagelijks krampjes in mijn onderbuik.. Net menstruatiepijn, maar hoop dat ik niet ongi wordt.

Probeer het al vanaf september vorig jaar (augustus vorig jaar een miskraam gehad) en heb nog geen kinderen.

nou hopen op het beste en hoop voor iedereen die een kinderwens heeft, dat hun wens in vervulling zal gaan.

Hoi Kaima
Ik heb dezelfde klachten, en moet dinsdag de 22e ongesteld worden. Hoop dit dus niet, net als jij.
Ik heb deze klachten 3 dagen na mijn eisprong gekregen en gaan niet over.
Lees dat je geen klachten kan hebben, twee dagen na je eisprong. Maar een vriendin had dit ook (dan geen buikpijn zoals wij ,maar wel missselijkheidsklachten enzo) en nu is zij moeder van een meisje.
Dus ja zegt niks. maar we moeten afwachten. Heb wel gezien dat ze een vroege zwangerschapstest hebben (Test Point Thuistest Vroege Zwangerschapstest) deze kan je 5 dagen voor je mensturatie gaan gebruiken. Je kan het proberen. Maar het zegt natuurlijk nog niks.

Jij ook heel veel sterkte en ik hou je in de gaten

x yvonne

Ik snap dat je het wachten zat bent. Maar helaas hoort dat bij het zwanger worden.
Testen voor nod word niet aangeraden. vroege miskramen komen heel veel voor. Dus dan test je misschien positief en word je alsnog ongi. Terwijl je anders nooit had geweten dat er een bevruchting heeft plaatsgevonden.
Dus als ik jou was zou ik na nod een test wagen.
Deze test was iig te vroeg!
Ik duim voor je meid. Hopelijk heb je snel een positieve test in handen!

Lieverd,

Je bent inderdaad veel te vroeg! Ik snap dat je het wachten zat bent! Test iig op de dag na je NOD anders is het zo sonde van alles....

Succes, ik hoop het voor je!

xxxxxxxxxxxxxxx mij

Terug
Bovenaan