Ik ben het zat!

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal!

Nou ik moet echt even klagen hoor
Ik ben vandaag 40 weken en 2 dagen zwanger, en nog steeds geen klein prinsesje...
Ik ben het zooooooo zat nu!
Ik weet dat een zwangerschap 40 weken duurt, maar ik had echt verwacht en stiekem gehoopt al bevallen te zijn.
Mijn oudste dochter werd na 41 weken geboren, en ik had gehoopt dat me dat nu bespaart zou blijven...
Morgen weer naar de vk, maar weinig hoop dat ze me gaat strippen, want ik krijg er 1 van de "oude" garde, die vind dat alles uit zichzelf moet beginnen.
Het is hier nog steeds erg rustig, of het moet natuurlijk stilte voor de storm zijn, maar ik denk dat ik nog wel een paar dagen rondloop...
Ik ben ontzettend moe, ontzettend chagerijnig en oh oh oh wat voel ik me een rotvriendin en moeder, want mijn vriend en dochter moeten echt alles ontgelden

Hoe langer het nu ook duurt, hoe benauwder ik voor de bevalling wordt.
Ik zie er vreselijk tegenop, niet normaal meer.

Nou ja, genoeg geklaagd!
Nu maar hopen dat ons meisje zich snel aankondigt!!

Liefs Sarah

Hey Sarah,

Ik hoop dat het niet meer zo lang zal duren voor je! Hier nog iemand bij wie het geduld een beetje op is. Ik ben nu ruim 41 weken zwanger en ze is nog niet eens íngedaald!
Ik probeer maar zoveel mogelijk rust te nemen en elke elke dag iets leuks voor mezelf te plannen om de dagen toch een beetje leuk door te komen.

Ik kan je dus niet helpen, maar ik weet wat je doormaakt en ik leef met je mee!!
Hoop dat we beiden ons kindje gauw vast mogen houden.

Liefs, Lotte

He meid,

Leef met je mee hoor. Ben zelf nu 39 weken, dus kan nog even duren. Bij de eerste ben ik ook met 41 weken bevallen, maar bij een 2e ga je er toch stiekem een beetje van uit dat het wel eerder komt. Ook ik ben erg moe en slaap weer slecht. Dit komt mijn humeur niet ten goede. Heb heel weinig geduld op het moment. Vind dit ook erg zielig voor man en vooral  mijn  zoontje, die op het moment zijn grenzen  een beetje aan het verleggen is. Moet vaak tot 10 tellen, maar schiet nog wel eens snel uit mijn slof, waar ik me dan later weer super schuldig over voel.  

Zal er maar niet vanuit gaan dat ze je strippen morgen. Dit heeft namelijk alleen maar zin als de  bevalling al enigzins op gang is en je bijvoorbeeld 1 of 2 cm ontsluiting hebt. Zit de boel dicht dan heeft strippen geen zin.

Nou  kan niets anders meer zeggen dan...nog even volhouden.

Knuffel van Sabine

Van hieruit heel veel suc6 en een grote knuffel tijdens de laatste loodjes!!
Ze wegen lood en lood zwaar, Roef kwam met 41 weken en toen had ik het echt helemaal gehad! Het hielp me wel tijdens de bevalling, het deed heus pijn maar zwanger blijven wilde ik ook niet meer.. Ik leef met je mee, ik hoop dat het er snel opzit en!
Knuf Soela

Allemaal een hele dikke knuffel van mij. Ik weet precies hoe jullie je voelen. Dit zijn echt de moeilijkste en langste dagen, en idd je humeur is helemaal beneden peil......
Ik hoop echt dat ze allemaal heel gauw komen. Jullie verdienen het!!!!!

Hele dikke kus, hele dikke knuffel, en ik duim voor jullie!

Liefs Hilma

Terug
Bovenaan