ik ben het zo vreselijk zat

A

Anoniem

Guest
hoi iedereen.
ik ben het zo vreselijk zat sinds ik laatst gevallen bent, doordat ik mijn arm gekneusd kan ik nu echt bijna niets meer, mijn lieve man is een engel hoor en die neemt het hele huishouden over en mijn vader en moeder staan elk moment voor me klaar, maat ik heb het gewoon heel erg gehad.doordat mijn man vaak te varen is ben ik erg zelfstandig en geef ik niet graag dingen uit handen maar nu moet ik wel.gelukkig is de datum van mijn keizesnee niet ver meer ,want de volle 3 weken nog uitlopen ik geloof dat ik gek zou worden, sorry voor het gezeur maar ik verlang heel er naar mijn baby en zelf weer dingen kunnnen.
groetjes saskia

Hey,

Hier nog zo iemand die het zo beu is :)
En moet nog wel wat langer als jij hihi...
Ik heb een gescheurde wervel in men rug  en moest normaal geopereerd worden maar toen werd ik dus zwanger en kon dat natuurlijk niet doorgaan,kan nu ook bijna niets meer dan de hele dag in men bed rusten,word er gek van hoor :)
En als ik dan eens iets probeer te doen heb ik soms wel twee dagen nodig voor te recuperen dus ja dan rusten we maar he ...
Begrijp zeker hoe je je voelt want ben normaal ook altijd een bezige bij die nooit stilzit dus ja :)
Ben zeker aan het aftellen hoor,mijn keizersnede zal op 26 oktober zijn,dus nog iets meer als 7 weken he,kan natuurlijk ook zijn dat men meisje sneller wil komen want heb de laatste tijd veel last van oefenweeen en zo,hoop natuurlijk dat ze nog wat op haar plaatsje blijft hoor,kan niet wachten tot ze er is maar voor haar bestwil blijft ze beter nog wat zitten dus moet ik nog maar even op men tanden bijten he,ik wens je veel succes met je laatste loodjes hoor,hopelijk heb je snel je babytje in je armen..
Liefs orchideke

Ik ben het ook meeeer dan zat.... Ben nu (nog maar) 39 weken en was vanmorgen bij de verloskundige. Die zegt dat ik toch echt nog even geduld moet opbrengen, maar zij heeft makkelijk praten...

Ik ga zo beneden nog eens even lekker alles bij langs, dan heb ik tenminste wat te doen :S

Mirjam

Ik ben het ook vreselijk zat. Morgen eindelijk 37 WEKEN. Maar ik heb al heftige voorweeen. Bij mijn zoontje begon het vandaag met de eerste regelmatige weeen maar zetten niet door, ben benieuwd hoe het nu loopt.
En ik ben nu nog eens goed beroerd.  Keelpijn, snotteren, hoofdpijn. Nou als ik nu nog eens moet bevallen is mijn weerstand echt 0,0.

Terug
Bovenaan