ik ben hier eindelijk legaal :ik ben ZWANGER!

hallo allemaal !

Ik mag hier nu echt zijn wow!
Ik had vanmorgen een positieve digitale test dus ik verwacht ook een kindje!
We zijn er zo blij mee.Ik kan de hele dag wel glimlachen maar dat ziet er zo idioot uit he?

Het wordt ons vierde kindje.We hebben al 3 grote meiden van 9,8 en 4 maar zijn weer net zo blij als toen.Het wordt hier een drukke boel over een maand of 8.De meesten van jullie zouden er denk ik niet aan moeten denken.Maar het lijkt ons juist lekker knus.

Ik ga enorm genieten van mijn laatste zwangerschap want vier kindjes vind ik echt wel mooi genoeg hoor.

veel groetjes van een stralende,glimlachende moeder.

ps voor de statistieken het was ronde 8 dit keer en ik ben op 23 april uitgerekend .Dan kan ik door naar het aprilforum!

doeidoei
 
hoi dank jullie wel voor jullie felicitaties.
Ja het is inderdaad een drukke gezellige boel en volgend jaar nog gezelliger.
Ik begin al echt een beetje aan het idee te wennen.Ik krijg wat last van kwaaltjes en dan wordt het toch wat werkelijker.
En ik word er steeds maar weer blijer van hihi
 
He Cindy,

van harte hoor!
En de vierde, dat lijkt mij dus echt helemaal geweldig, maar ik ben nu pas met nummer 1 aan de gang, dus dat duurt nog wel even
Vel plezier met z'n allen om deze nieuwe a.s spruit!

groetjes
Klarie
 
Hallo Cindy,

Ook namens mij van harte gefeliciteerd. Pfff 4 kinderen, nou wij houden het er bij 2, Als het lukt tenminste. Ben nu 20w4d zwanger van de eerste.
Geniet er maar van, zeker omdat je weet dat het de laatste zwangerschap zal zijn.
 
dank jullie wel!!!!!!!!!!!!!

Leuk hoor al die lieve reacties! En wat zijn er een hoop zwanger geworden in die juli maand he?
Valt me echt op,misschien toch nog een voordeel een koele zomer haha?

 
Terug
Bovenaan