ik ben hier nieuw en heb hulp nodig

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

wij zijn al een half jaar bezig om zwanger te raken maar het nog steds niet gelukt. we hebben al een zoontje die in december 3 wordt. en die sleept me gelukkig door de dagen heen. want wat moet je elke keer lang wachten zeg!!!! een hele maand heb je hoop en binnen 1 dag is al je hoop verloren. ik heb een hele onregelmatige cycles dus ik kan het niet echt uitrekenen. maar elke keer denkt je dat je het bent. dan denk je dat je borsten groter zijn en pijnlijk. maar volgens mij zit dat allemaal tussen mijn oren. vorige maand werd ik de 18 ong. en deze maand is het heel raar eergister heb ik wat bruin bloed verloren. dus ik zat weer met tranen op de bank. omdat ik dacht dat ik ong. was geworden maar het waren maar een paar druppelsmaar het heeft niet doorgezet. ik ben het nog steeds niet. zou ik al een test kunnen doen of is te vroeg? ik hoop dat iemand mij kan helpen.

veel liefs

Hoi Rivamama,

Nou kom ik je weer tegen. Dan kan ik meteen zeggen dat je je niet te druk moet maken hoor. Ik weet het makkelijker gezegd als gedaan, maar het helpt je niet en het kost je energie.

Wacht nou rustig de periode af die je max. hebt gehad voorheen en als je dan nog niet ongi bent kan je natuurlijk testen.

Zoals al   gezegd. Ik heb dat bruine gedoe ook gehad, en helaas niks uit gekomen. Maar gewoon een paar wekenlater ongesteld. Het is zeer frustrerend als je onregelmatig bent. Maar probeer met moedertje natuur mee te gaan. Je wwet dat het bij jou kan je hebt al een pracht van een kind. Ik moet het nog maar afwachten!'

Liefs Sophia

ja gelukkig weet ik dat het kan ja. maar met mijn vorige zwangerschap is het heel erg fout gegaan. mijn zoontje is met 7 maanden geboren. omdat ik het hellp syndroom had plus epelepsie aanvallen. dit kwam allemaal omdat mijn lichaam niet tegen de hormonen kon die je aanmaakt als je zwanger bent. ik hoop zo dat het bij de tweede goed gaat!!! want ik wil wel mijn zoontje zien opgroeien. volgens mijn gynocoloog hoef ik me gelukkig geen zorgen te maken.

Dan hoop ik voor je dat alles goed gaat op het moment dat je zwanger bent! Maak je niet teveel zorgen, de gyn zal wel weten wat hij doet en zegt. Vertrouw daar maar op.

Hou ons op de hoogte, ik ben ook in spanning, maar probeer me er niet druk om te maken.

hoi sophia

nou je hebt gelijk ik moet me niet te druk maken. ik loop net naar beneden om wat op te ruimen en voel in mijn rug en onderbuik dat het zover is. ik ben ongi geworden!! ik heb wel even mijn tranen moeten weg slikken hoor!!! ik baal zo!! alweer niet zo heb je hoop en zo is de hoop weg. en dat maand in maand uit ik wordt er gek van. ik weet dat het energie kost om er zoveel mee bezig te zijn maar ik krijg het niet uit mijn hoofd. hoe gaat het bij jouw??

Hoi meid!

Kop op!
Je moet niet proberen je niet druk te maken maar je moet het gewoon niet doen!
Ik vind het ook moeilijk, maar de eerste 2 periodes had ik het ook heel erg, toen zijn we gestopt en nu dus weer begonnen. Ik ben nu veel rustiger, vind het nog wel spannend hoor maar ik laat me niet meer gek maken.
Na die paar maanden heb ik geleerd dat moedertje natuur het toch zo doet zoals het hoort en dat is maar goed ook.

Ik ken veel meiden die lang geprobeert hebben zonder esultaat en helemaal gek werden en toen het feit naast zich neergelgd en plots zwanger!
Dit is incl. een nichtje waar tegen verteld is dat ze onvruchtbaar was, 1 adoptie en inmiddels 2 eigen kindjes! Zo zie je maar weer.

Ik heb de laatste dagen ook een ongi gevoel in de buik, dus ik reken er gewoon op dat ik ongi wordt, valt het ini eder geval nooit zo erg tegen.

Hoop dat je er wat an hebt, als je wat kwijt wilt gewoon mailen.

Liefs Sophia

Terug
Bovenaan