ik ben hier nieuw....en net getest....ZWANGER!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben hier net nieuw, heb ook net 10 minuten geleden getest en ben dus gewoon hartstikke zwanger !!!!! Het was de 3e ronde voor ons 2e kindje, super dus !!!

Ik heb een gemiddelde cycus van 25-26 dagen en gister was dag 28, maar ik heb met heeeel vele moeite kunnen wachten met testen tot daarnet....en gelijk een dikke vette plus !!!! Ik voelde al een paar dagen eigenlijk dat ik zwanger was, maar durfde er niet voor uit te komen omdat mn lichaam me al eens vaker flink in de maling heeft genomen. Ik had vlagen van hoofdpijn, erg misselijk, vooral 's morgens na het ontbijt en 's middags rond een uur of 16.00. Verder af en toe wat licht in mn hoofd en beetje prikkelbaar enzo.

Het rotte is, dat mijn man momenteel in de bioscoop zit met een vriend en ik echt niet kon wachten tot vanavond laat of tot morgenochtend....niet nog een slapeloze nacht erbij, dat terk ik niet meer met ook nog een peuterpuber in huis . Maar afijn, ik krijg hem dus niet te pakken...daarom maar een vriendin gebeld, moest toch mn 'ei'   even kwijt.

Ik ben volgens mij berekeningen uitgerekend op 1 april !!! Haha, goeie grap he maar niet heus. Er is uiteraard nog geen april-forum, dus voorlopig blijf ik maar even hier. Heb me gelijk aangemeld bij Moeders voor Moeders en ga morgen maar vast een afspraak maken bij de vk aangezien we a.s. zondag 3 weken op vakantie gaan. Raar hoor.......

Nou, iedereen succes met zwanger zijn en tot de volgende keer !!

Liefs Agnita
(mv Jesper 25-01-2005 4wkn1dg zwanger)

Hoi Agnita,
welkom hier op het forum.
en gefeliciteerd natuurlijk
zag al op het ander forum dat je zwanger was.
geniet er lekker van en ook van je vakantie.
Gr lisette ruim 19 wken zwanger

Hallo,

Ik weet sinds zaterdag dat ik zwanger ben, uitgerekend op 3 april. Ik ben dus nog niet eens echt over tijd.

Wachten op een april forum dus!

Gefeliciteerd in ieder geval,

E.

Gefeliciteerd!

En wat jammer dat je moet wachten op je man. Dat kan je echt te lang duren he? 1 april heerlijk toch een lente kindje?

geniet ervan.

liefs
talke

Hallo allemaal,

Ik ben 26 en zwanger van de eerste als het goed is ben ik ook 3 april uitgeteld. ik was ook nog niet overtijd maar had alvast een test gedaan. veels te vroeg maar waarschijnlijk maak ik al vroeg hcg aan want er kwam al een duidelijk streepje. 27 augustus mijn eerste echo spannend!! 31 augustus controle of intake?

Groetjes Desiree

Terug
Bovenaan