Ik ben hier nieuw

Hallo allemaal,

Iedereen heel erg gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!!!!

Ik ben er gisteren achtergekomen dat ik zwanger ben

Ik zal me ff voorstellen, Ik ben Irene 22 jaar en dit was ronde 2 voor ons eerste kindje. Mijn vriend is ook 22 jaar en we wonen ruim een jaar samen.
Ik ben nu waarschijnlijk een week of 5 zwanger, maar het kan ook iets langer zijn omdat me cyclus nog niet duidelijk was na het stoppen met de pil.

Ik weet verder niet zoveel te vertellen, maar als jullie iets willen weten kunnen jullie het altijd vragen.

Ik zou het ook leuk vinden als jullie iets van jezelf vertellen.

Groetjes Irene
 
Hoi Irene,
gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik ben ook nieuw hier. Ik ben volgens mijn berekeningen nu 8w4d zwanger. Dinsdag heb ik een echo dus dan weet ik het zeker.
Ik ben net als jij 22 jaar. Mijn man is 27. Wij zijn nu een jaar getrouwd.
Het is ons eerste kindje. We weten het sinds 4 augustus. Het is nog erg wennen en het liefst wil ik iedere dag bevestigd worden dat ik zwanger ben. Ik heb het mijn familie dan ook nog niet verteld omdat ik eerst heel duidelijk voor mezelf wil hebben dat ik zwanger ben, hopelijk gebeurd dat door de echo.
Ik wens je heel veel plezier en gezondheid toe voor deze zwangerschap.

Gr Mariet
 
Ohja leuke tip:
kijk eens op beebiesite.nl
daar heb ik gisteren een website aangemaakt voor de kleine. Kan straks iedereen alles volgen zonder dat ze mij er mee lastig hoeven vallen.
Kijk maar eens op menmbaby.beebiesite.nl

Gr Mariet
 

Hoi Irene

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
En welkom op het forum!
Ik ben Sarah, 21 jaar en nu precies 33 weken zwanger van mijn 1e kindje.
Ik woon samen met Eugenio, hij is 23 jaar.

Op dit moment wonen we bij mijn schoonvader, 6 juni kregen we de sleutel van ons eigen huisje maar er moest nog het 1 en ander in gebeuren,we hopen nu volgende week over te kunnen! dus dat is wel lekker!
We zijn nog druk met de laatste dingetjes en dan een frisse start in een nieuw huis!

Ik zag dat je al een tip kreeg over beebiesite, is idd een hele leuke site, wij hebben er zelf ook 1, dus kom eens kijken!
http://babybuse.beebiesite.nl
ik wil je verder een fijne zwangerschap wensen!

liefs sarah

 
Terug
Bovenaan