Ik ben hier nieuw

Hallo allemaal,

Ik heb me net aangemeld hier.
Ook ik ne in juli 2008 uitgerekend en wel op 17/07/08. Dit wordt ons derde kindje. We hebben al 2 dochters De oudste word in mei 6 en de jongste is 2jr en 3 mndjes. Heel gezellig met die 2 meiden. En straks nog een 3e ukkie erbij.
Ik heet Janis en ben 33 jr. Kom uit de provincie Gelderland.
Ik heb lang getwijfeld of er een 3e zou komen ik heb met de laatste bevalling 1,2 liter bloed verloren en bij de 1ste bijna 1 liter. En aangezien ik hele snelle bevalling heb 5 en 3 uur ga ik t zh niet redden. Dus de schrik zat er natuurlijk nog heel erg in.
Wie heeft er ook zulke ervaringen van veel bloedverlies tijdens de bevalling? De vk had me verzekerd dat er allerlei maatregelen worden getroffen en mocht t echt nodig zijn ze hebben speciale codes met de ambulance zodat ze er extra  snel bij zijn. Maar toch het blijft heel soms toch in me achterhoofd spoken.
verder ben ik de 1ste 3 mnd ziek geweest en echt en nu gaat t weer. Ben alleen heel erg moe en moet dan ook elke dag ff een ur slapen ´s middags anders trek ik t niet tot ´s avonds.
Verder zoals jullie al gemerkt hebben (het wordt een lang verhaal hihihihi) hou ik van klesten, lezen, mijn gezinnetje, koken en natuurlijk lekker shoppen.
Nou ik ga t nu afronden anders wordt t wel heel lang hahahaha
En ik zou zeggen iedereen succes met de zwangerschap en tot op t forum

Groetjes Janis

heey welkom hier

vervelend dat je zoveel bloed verliest zeg, ik heb er geen ervaring mee dit is mijn eerste zwangerschap
maar hopelijk gaat het deze keer beter
veel plezier hier op het forum en met je zwangerschap!

xx

Terug
Bovenaan