ik ben hier nieuw

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal..
ik ben hier nieuw..
en me vriend en ik willen graag voor een 3e kindje gaan..we wilde eigelijk nog 3/4 jaar wachten maar dat duurt ons veels te lang..bij me andere kids was ik binnen de 3 maanden zwanger..ik hoef nu te ontpillen.. ik heb een zoon van bijna 5 jaar december 2006 en een zoon van bijna 1 jaar november 2010..

als ik het goed heb is mijn meest vruchtbare periode 13 oktober helaas zie ik me vriend pas 14 oktober is het da nog steeds je meest vruchtbare periode? zoiets duurt toch 3 dagen? ik ben afgelopen donderdag ongesteld geworden en was zaterdag alweer over..

ik bedoel dat ik NIET hoeft te ontpillen na me jongste zoontje niet meer geslikt

Hi welkom!

Leuk dat je er bij bent. Ik weet geen antwoord op je vragen puur omdat ik hier ook pas net ben! Maar de meiden zullen je wel helpen! Hopelijk ben je weer snel zwanger.

Succes

Hallo meid,

Welkom bij de club!! Ik hoop dat je nu ook weer gauw zwanger bent, leuk dat jullie voor een 3de gaan en wat betreft die vruchtbare dagen.... Dat zit wel goed hoor! Je bent meestal een aantal dagen vruchtbaar dus ik zou me geen zorgen maken om de 14de.

succes!! Liefs Lynn

Welkom! Veel succes...... hopelijk ben je snel zwanger!

Je vruchtbare dagen zin er idd ongeveer 3. Maar.....als je ei eenmaal gesprongen is, moeter binnen 12 uureen zaadje naar binnen dringen, anders is het te laat.
De 3 vruchtbare dagen zijn gebaseerd op hte feit dat sperma meerdere dagen in leven blijft in een vrouwenlichaam. Het zijn dus de 3 dagen vóór je eisprong die vallen onder 'vruchtbare dagen'.

3 dagen is maar een gemiddelde. Je leest ook veel dat sperma wel tot 5 dagen kan overleven!

Succes!

Liefs Daisy

goedemorgen dames,

oke nou ben benieuwd we hebben geen haast om zwanger te worden maar alsnog was ik liever gister al zwanger hoor haha:)

ik ben benieuwd hoelang we spannende maanden hebben.. bij allebij me zoontjes ben ik zwanger geworden ver na mijn meest vruchtbare dagen.. maar ik ga er niet vanuit dat dat nu ook gaat gebeuren..scheelt weer een teleurstelling..

dus als ik het goed begrijp moet je minimaal 3 dagen voor je meest vruchtbare dagen vrijen?

welkom welkom!!!
hoop dat je weer net zo snel zwanger bent als bij de vorige 2...zou geweldig zijn!
wij vrijen meestal 3x in de week en als ik me ei heb gespot(gebruik ovu testen) dan doen we het om de dag!
succes en vooral ook veel plezier ;-))

Terug
Bovenaan