Ik ben in de war gebracht, wat is NOD

A

Anoniem

Guest
Hallo,

ik ben gisteren voor het eerst op de site gekomen. Ik dacht alle afkortingen wel begrepen te hebben, maar begin nu te twijfelen. Wanneer is je NOD nu precies en waar staat de afkorting van. Ik ben uitgegaan van de eerste dag dat je ongi zou worden. Klopt dit of ben ik nu een week te vroeg.

groetjes
kitty

Ik dacht dat het stond voor niet ongesteld dag, maar ik kan ook twijfelen, twijfel ook al een paar dagen, en weet soms ook niet meer wat ik van mijn lichaam moet denken.

al ben ik pas sinds vandaag lid ook ik dacht dat het Niet Ongesteld Dag betekende. Dus inderdaad de eerste dag dat je ongesteld had moeten worden...

Gelukkig, dan is mijn NOD de 15e. de reden dat ik in de war was, dat ik las dat meiden al een dag na de NOD gingen testen. Ik ging ervan uit dat het pas een week na de NOD zichtbaar zou kunnen zijn

groetjes
kitty

Er waren zelfs dames die het al voor de nod testen. Had al gevraagd of dat je dan al wel wat kan zien maar daar heb ik nog geen reactie op? Zit ook pas in ronde 3 voor de eerste dus is voor mij ook allemaal nieuw

tuurlijk kan je voor je nod al testen ik heb vandaag mijn nod heb 2 dagen voor mijn nod getest en hij was vet positief en ben niet ongi dus het kan wel bij de een is ie al pos en bij de ander moet wachten tot dat ze overtijd zijn dus ja het verschilt per persoon

groetjes bianca

super dat ie positief is. Een klein feestje gehad dus

Gezien mijn vage klachten ga ik wellicht toch vandaag eens een testje halen. Alhoewel ik erg bang ben dat ik veel te vroeg ga testen. wat een spanning allemaal.

oke dat wist ik dus niet bedankt en natuurlijk gefeliciteerd!

En jij succes Kitty. Ik heb er al een liggen omdat ik de afgelopen twee weken me al anders voel dan anders dus ik ga m zo ook maar doen denk ik
Al is het maar om weer van de spanning af te zijn!

Terug
Bovenaan