ik ben in de war!!

A

Anoniem

Guest
heey hallo

had ik vorige week vertelt dat ik een test had gedaan en die was als net zwanger uit de bus gekomen!
nu heb ik een cuclus van 28 dagen altijd al heel lang en nu zit ik op dag 30 of te wel 2 dagen overtijd!
zou ik dan toch zwanger zijn?
of kan foliumzuur je menstruaticyglus in de was brengen!!

Hallo mama van 1,

Zover ik weet doet foliumzuur niks aan het cyclus gebeuren, maar hoelang slik je al geen pil meer e.d.??? want als je net gestopt bent met de pil....jah dan kan het idd flink veranderen. Als je het zeker wilt weten kun je toch gewoon een test doen???

Veel succes.

Groetjes mama23

Hai!

Foliumzuur doet niets met je menstruatie, het is alleen maar een vitamine.

Waarschijnlijk heb je te vroeg getest de vorige keer en zat er niet genoeg zwangerhormoon in je lijf.

Het ligt ook een beetje aan wat voor test je hebt gebruikt. Sommige kun je al een paar dagen voor je NOD doen en andere pas op of na je NOD.

Dus: het enige dat je kunt doen is nog een keer testen nu je je NOD hebt gehad!!

Spannend! Succes!
Laat je het even weten?

Hoi,

Ik zou niet direct van een zwangerschap uit gaan hoor, twee dagen later dan normaal is helemaal nog niet zo vreemd. Het is eigenlijk al heel bijzonder als je altijd precies na een bepaald aantal dagen ongesteld wordt! ( Ik weet dat je dit liever niet wilt horen, maar om evt. teleurstelling te voorkomen...) Hopelijk is het bij jou toch  raak en heb je over een paar dagen  wel een positieve test, succes!
Groetjes Gwen

hallo
 meiden
ik slik al ruim 4 jaar geen pil meer ik heb een tijd last gehad van darmen enz. en wilde toen alle kunstdingen uit mijn lijf hebben dus vitamine pillen anticonseotie pillen en dar soort geneuzel. dus daar kan het niet aan liggen.
ik ben nu nog steeds niet ongesteld geworden hem vanmiddag wel een test gehaalt maar ik denk dat ik nog ff wacht met testen ik moet wel zeggen dat ik een vol gevoel heb en dat mijn borsten jeuken als een gek maar mischien is dat ook wel zo omdat ik het graag zou willen en spanning doet veel met een mensen lichaam

quote: muts_mamavan1 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-11-2008 21:06:31'));

heey hallo

had ik vorige week vertelt dat ik een test had gedaan en die was als net zwanger uit de bus gekomen!
nu heb ik een cuclus van 28 dagen altijd al heel lang en nu zit ik op dag 30 of te wel 2 dagen overtijd!
zou ik dan toch zwanger zijn?
of kan foliumzuur je menstruaticyglus in de was brengen!!

Het kan heel goed zijn dat je zwanger bent hoor.
Ik zou nog een test doen en kijken of je hetzelfde resultaat krijgt..
Spannend zeg...
Succes

ja zou je denken?
ik zou het wel super gaaf vinden mijn beste vriendin is namelijk ook zwanger en dan kunnen we saampjes zwanger zijn lijkt me zoooooooo leuk.
het is beter om ochtend urine te gebruiken he? of maakt het niet uit?

quote: muts_mamavan1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-11-2008 21:34:57'));

ja zou je denken?
ik zou het wel super gaaf vinden mijn beste vriendin is namelijk ook zwanger en dan kunnen we saampjes zwanger zijn lijkt me zoooooooo leuk.
het is beter om ochtend urine te gebruiken he? of maakt het niet uit?

Ik denk het wel...
ik las net  dit  ....

In het begin is er nog nauwelijks aanwijsbaar hCG in je lichaam, maar na verloop van tijd wordt dit steeds meer. Om hiervan een idee te geven; ben je vier weken zwanger dat is de hCG waarde 37 na vijf weken is dit 373 en na zes weken is de waarde al gestegen naar 7084.

Dus als je het na 2 dagen nog een keer probeert zie je het streepje misschien duidelijker..
Ja leuk he samen zwanger zijn met je beste vriendin, je zal dan veel steun aan elkaar hebben.
Je kan beter ochtendurine gebruiken ja, bevat meer HCG..

Succes he
Liefs
Cher

Terug
Bovenaan