Ik ben in de war!

Hallo meiden!

Sommige van jullie kennen mij nog wel. Ik ben de laatste tijd niet meer aktief geweest op het forum, maar lees wel elke dag met jullie mee. Ik heb afgelopen maart een laparascopie gehad en alles was goed.
Nu ben ik een kleine week overtijd, en ervaar wel kleine krampjes alsof ik wel ongi moet worden. Nu heb ik vanmorgen toch maar een test gedaan, met het zweet in mijn handen, en tot mijn grote verbazing is de test positief. Ik was er helemaal op ingesteld dat de test negatief zou zijn. Nu ben ik even van de kaart. Na bijna 2 jaar mag het dan toch gebeuren. Gek genoeg dringt het nog niet tot me door, en mijn mannetje is aan het werk, dus hij weet nog van niks.
Kan het normaal zijn om die krampjes te voelen alsof je ongi moet worden?
Mijn borsten zijn een beetje gevoelig maar verder merk ik niks.
Meiden, ik hoop dat ik het virus mag verspreiden en dat het jullie ook snel mag gaan overkomen.

Liefs van Lena x

Liefste purple,
Ook ik kon mijn positieve test moeilijk geloven owv ongi-gevoel. Toch weet ik uit ervaring dat een positieve test niet liegt, en ons lichaam ons daarentegen soms valse signalen geeft. Mijn dochtertje is ondertussen 21 maanden. Je bent dus echt wel zwanger! Proficiat, geniet ervan en binnenkort ben jij een supermama. Natje

Nou meissie geen twijfel over mogelijk hoor! JIJ BENT HARTSTIKKE ZWANGER!!!!!!

GEFELICITEERD!!!!

Ik heb precies hetzelfde gehad. Ik dacht ook echt dat ik ongi ging worden maar de krampjes zetten niet door en toen bleek ik zwanger.(ook na 2 jaar en met de wetenschap dat het op de natuurlijke manier erg onwaarschijnlijk was gezien de lichamelijk defecten)

Wat een gaaf nieuws zeg!!! Zo zie je maar weer de wonderen zijn de wereld nog niet uit!!
Lfs inge

hartelijk gefeleicteerd meid!!! Je bent echt zwanger!!! die krampen wordt veroorzaakt doordat de baarmoeder op volle toeren draait, dat kan er dus gewoon bij horen. Geniet er van.liefs simone

Hallo lieverds!

Bedankt voor julie lieve reakties! Ik zit nog helemaal in een roes. Ik heb het vanmorgen gelijk mijn mannetje verteld. Ik heb een speen gekocht en in laten pakken, en ben toen naar de zaak gegaan. Hij kon zijn ogen en oren niet geloven. De tranen sprongen hem in de ogen.
Meiden ik hou jullie op de hoogte hoe het met mij gaat, en ik zal het virus zo snel mogelijk rond laten gaan.

Liefs van Lena x

WOW!!!!

GEFELICITEERD!

Wat een geweldig nieuws, zo zie je maar dat sommige wel degelijk baat hebben bij de laparoscopie. Je schijnt er vermeerderd vruchtbaar van te worden (helaas is het bij ons niet gelukt maar goed, ik ga door voor nieuwe kansen)

Echt helemaal te gek zeg. En is helemaal niet raar dat je het haast niet gelooft hoor!

Na zo'n lange tijd ben je alle hoop waarschijnlijk een beetje kwijt en dan ineens een positieve test..............echt helemaal te gek zeg!

Zou ook zoiets doen denk ik (speentje kopen en in laten pakken, i love Papa ofzo)
Of je hebt ook van die leuke boekjes. Dan denkt ie, wat nu dan.............en dan dat kadootje.........lijkt me heel leuk.

Hopelijk hoef ik daar ook niet meer al te lang op te wachten, net als de rest hier. En kan het forum gesloten en opgeheven worden

Stuur het virus maar virtueel door hoor!

Geniet ervan...............en laat nog af en toe wat van je horen!

Groeten,

Cynthia

Heeee lena,

Natuurlijk ken ik je nog van het forum, wat geweldig dat je zwanger bent, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, ben zo ontzettend blij voor jullie. Nogmaals van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!! Geniet er lekker samen  van,

Dikke knuf van mij

Terug
Bovenaan