ik ben jarig...maar voel me zo verdrietig...

lieve allemaal,

vandaag ben ik jarig, vandaag wat familie over de vloer en morgen alle vrienden...
gezellige dag gehad, leuke kado's gekregen...maar ik voel me zo verdrietig en alleen....
mk is nu 5 weken en ik had me zo verheugd op vandaag, dan zou ik 12,5 weken zwanger zijn en mocht iedereen het weten...en nu ben ik ongesteld....
ben 5 weken lang zo nuchter geweest aldoor zo van ach pech en het gebeurd bij zoveel vrouwen enz. enz.
en gister en vandaag komen alle emoties eruit...nu ik alleen zit en mijn tranen de vrije loop laat.....
ik voel me zo leeg en alleen en zo intens verdrietig ineens...bah ik wil me zo graag weer blij voelen....
vriend was wel heel lief voor me had hele huis opgeruimd en schoongemaakt en hele mooie bos rozen voor me gekocht en mag nog een fiets van hem uitzoeken...maar hij is eigenaar van restaurant dus moest aan het werk vanavond zal zo wel thuis komen...

ben blij dat ik hier even mijn verhaal kwijt kan en even lekker kan "uithuilen"

liefs leetje

hoi jarig jopje......

gossie meid wat leef ik met je mee..... je had ws al die tijd zoiets van goh hup ik ben zo weer zwanger en dan is alles weer vergeten en heb ik dat fijne gevoel weer en nu ben je niet zwanger en komt de klap weer hard aan..
vooral omdat je weet hoever je anders zou zijn..............

bah wat een ellende, meid huil maar lekker uit en kruip straks dicht tegen je mannetje aan........

ik weet precies hoe je je voelt en toen ik de eerste ker wer ongesteld was na mij mk was ik ook heel emotioneel en had ik het ook best wel moeilijk...

en af en toe heb ik nog steeds van die kxt momenten.. maar vooral om daar over te praten met meiden zoals jij en al die anderen kan ik het  verwerken en ga ik er voor...

voor ons komt die mooie tijd echt wel weer, dat weet ik zeker en daar gaan we voor..

heel veel liefs tobi.  

Och lieverd! Ik weet wat het is joh. Ik heb mijn mk begin januari gehad en was half febr jarig. Wat een ellendige verjaardag zeg. Mijn zus zat ook nog eens alles te vergallen met haar zogenaamd leuke humor
Maar tussen de regels door boorde ze mij steeds de grond in. Nee ik denk ook niet dat ik nog mijn verjaardag vier. Liever alleen met me mannetje lekker uit eten ofzo. En meid, het is voor jou nu ook zo kort geleden dat drukte zoals verjaardagen geestelijk eigenlijk nog veel te afmattend zijn. Ga maar lekker iets leuks doen voor jezelf en fantaseer maar dat je over een tijdje jouw kindje in je armen houdt want die komt er echt hoor!!!!

liefs Costa

He meis,

wat rot voor je. Het had zo'n heerlijk feest moeten zijn en nu zo'n K-dag. Ik hoop dat je wel fijne vrienden over de vloer krijgt vanavond. En al voel je je alleen, je ent het niet! Wij denken aan je hoor!

Terug
Bovenaan