Ik ben juist helemaal niet blij.....

Zoals ik eerder al meldde steeds roze bij het afvegen. Vanaf vanochtend bloed ik. De 6e miskraam is begonnen. Ik hoop dat het maar doorzet, zoda ik niet weer de hele medische molen inmoet met tot twee keer toe pillen inbrengen om e.e.a. op te wekken en dan alsnog gecuretteerd moeten worden. Balen, balen en nog eens balen. Hoevel pech kan iemand hebben? En wat een wonder dat we na de 2e miskraam een gezond kind hebben mogen krijgen.

PS Ben natuurlijk wel blij voor Jenny (en alle anderen in dezelfde situatie) dat het bij haar allemaal goed gaat.

Hè wat erg voor je!!!!
Je hebt het al zo vaak mee moeten maken en nu dan weer opnieuw.
Ik had zo gehoopt dat het roze bij jou hetzelfde zou zijn als bij mij!
Heb je al wel met de gynecoloog of verloskundige gebeld?
Als het niet doorzet moet je gewoon eisen om gelijk een curettage te krijgen, dat is ook geen pretje, maar eerst het ene en dan alsnog het andere is helemaal erg.

Ik vind het echt heel erg voor je!!!!!!
Heel veel sterkte

Alexandra,

Neeeeee, wat vind ik dit erg voor je, bah! Ook ik vroeg me af of je nog contact hebt gehad met je vk/gyn.

Klinkt raar wat ik nu ga zeggen...want er staat een paar keer ik hoop, nou dat hoop ik toch echt niet!!! Als het bij mij nu weer foute boel zou zijn hoop ik op een natuurlijke mk, maar als dit niet het geval is ga ik niet weer voor die pillen, maar direct voor een curretage. De pillen zijn me slecht bevallen, ik heb rond middernacht een spoedcurretage gehad vanwege niet te stoppen vloedverlies. Wij staan beide sterk in de standpunt.

Sterkte meis en ik hoop (echt heel erg) dat het nog anders gaat lopen. Ik weet dat dit niet helpt, ik vind het alleen zo erg naar.

Liefs grote broer

Wat ontzettend verdrietig voor je Alexandra. Ik ga momenteel door m'n vierde miskraam (we hebben 1 gezonde dochter) met zes weken...

De kansen lijken wel steeds meer af te nemen en een goede zwangerschap lijkt meer en meer een wonder.

Ik hoop dat je er weer bovenop komt en dat het jullie nog eens gegund is.

Liefs,

Maaike

Meiden,

Wat erg.... ik heb er geen woorden voor. Ik vond 1 keer al vreselijk, laat staan meerdere keren. Ik hoop dat jullie de moed kunnen vinden om het te verwerken. Maar geef het de tijd.... huil het eruit! Het is niet niks!

Sterkte!

Hoi Alexandra,

Ik ben ook al vaker zwanger geweest en gelukkig sinds augustus mama van Peter.
Toen ik zwanger was van Peter had ik ook bloedverlies in de eerste 3 maanden.
Hij is er ook gekomen ik hoop dat het bij jou net zo gaat zoniet heel veel sterkte!!!!!

Dikke knuffel Pupke

Terug
Bovenaan