Ik ben me rot geschrokken vandaag!

A

Anoniem

Guest
nu moet me toch even iets van hart ik ben het stereo tiep bezorgde moeder(voor rationale gevaren).Dean was vandaag lekker aan het spelen in de woonkamer en ik ging effe iets in de keuken pakken.Ik kom terug en hoor een gekirr van vreugde maar zag hem niet.Onze deur naar boven is in de woonkamer en die was dus niet goed gesloten en meneer was al halverwege de trap.Echt mijn hart ging tekeer en ik heb hem snel van de trap gegrepen.Ik ben me echt rot geschrokken kan niet geloven dat mij dit nu gebeurt is.Gisteren heb ik nog tegen mijn hubbie gezegd dat er een hekje onder aan de trap geplaatst moet worden.Wat kun je je op zo een moment een slechte moeder voelen.Dames ik druk het jullie dan ook op het hart let goed op want ze ontwikkelen zich sneller dan wij bij kunnen houden.
groetjes Chantal

Jeetje meis, dat is schrikken, heb het ook een keer gehad bij mijn ouders, daar is de eerste stap heel hoog (er meot eigenlijk een opstapje voor) ik even naar boven en ja hoor, mevrouw was al halverwege... pfff, dan moet je dus van boven langs je kind om haar van de trap te halen... brrrr... meteen een hekje gezet.

Even bijkomen... er komen (helaas) nog zo veel meer schrik momenten...

Liefs Nanda

kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent,
Tess klimt de hele dag over op,in en onder.  kan haar echt geen moment alleen laten.

Liefs sandra

het blijft mij echt verbazen dat ze dan ineens zoiets kunnen... dus je schrikt je echt het apelazerus! hopelijk ben je al een beetje van de schrik bekomen

liefs Jenneke mv Ivar

Dat is even schrikken ja en dan moet je je op zo'n moment ook nig bedenken dat je niet mag roepen of boos worden. Pff bij Yoëll liep ik dan naar hem toe, pakte hem van de trap en zei dan onder aan de trap, dat mag niet, pas op.

Yoëll heeft nu de fase dat hij bij de deurklink kan, zit je dus even op het toilet .....
En hij zegt dan ook nog HAI als hij de deur open heeft hahahaha
Maar da's gelukkig niet zo gevaarlijk

Wat schrik je dan he! We kunnen zo een circus beginnen met al die acrobaten hier!

Lisenka mv Tessa

Pff, da's inderdaad even schrikken. Tja, je kunt ze eigenlijk geen moment alleen laten, hahaha. Op naar het volgende schrikmoment.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan