Ik ben misselijk!!!

Hoi,

1 dag voor ik 6 weken zwanger ben, en de misselijkheid slaat toe. Zou het weer de hele zwangerschap door zijn, zoals de vorige keer? Ik had vanochtend weer mijn eerste omhelzing met onze wc... Hoevaak zal dat deze zwangerschap het geval zijn?
De vorige zwangerschap heb ik de eerste 4 maanden gekotst en de laatste 2 (ivm brandend maagzuur). Ik ben benieuwd...
Ach het resultaat mag er zijn, en ik heb het gelukkig tussen de bedrijven door gekunnen, al lijkt me dat nu al weer wat lastiger, met zo'n jochie van 2, die al mijn aandacht nodig heeft...
We zullen het zien!

Hoe gaat het met jullie met de misselijkheid?

Groetjes Linda

Sterkte met de misselijkheid! Hopelijk valt het deze zwangerschap mee voor je. Lijkt me niet fijn om zo lang misselijk te zijn.Ik heb geen ervaringen met misselijkheid, gelukkig. Ik heb nu ontzettend zere borsten en ben behoorlijk moe.

Pff sterkte met de misselijkheid. Bij mij valt de ochtendmisselijkheid mee. Wel de dag door met vlagen misselijk. Vooral van bepaalde geurtjes.. Ik liep gisteren in de winkel en er liep een vrouw die nogal een naar luchtje bij zich had dragen.. Begon spontaan te kokhalzen.. Mijn vriend keek mij aan, wat doe jij? Die rook dus helemaal niets!
Hopelijk blijft het hierbij..

Ik heb het de hele dag door met vlagen... ook met bepaalde geuren.
Ik hoef niet over te geven gelukkig maar het gevoel is rot.
Had dit bij mijn dochter helemaal niet, hopenlijk waait het weer over.

Ik heb het ook de hele dag door. Met name als ik een hongergevoel heb, wat dus nu ook zo'n beetje de hele dag door is. Ik hoef idd niet elke keer over te geven, maar wel vaker als 1 x per dag.

We zullen het zien...

Ik ben wel met vlagen misselijk en kan sommige luchtjes niet echt hebben maar kotsen doe ik gelukkig niet. Voel mij eigenlijk hetzelfde tot nu toe als bij mijn dochter..Wel erg moe en dan wel iedere dag misselijk met vlagen..

vervelend zeg voor je...bah dat lijkt me zo erg kotsen. Ik heb al 11 jaar ofzo niet overgegeven omdat ik het eng vind. Dus hopenlijk gaat dat niet gebeuren ook.

liefs

Terug
Bovenaan