Ik ben naar de sauna geweest!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben vanmiddag spontaan een middag naar de sauna geweest. Mijn man was thuis, dus ik kon lekker weg en zat er even helemaal doorheen.
Het was echt heerlijk 'opladen' in de sauna. ik kan er weer helemaal tegen.

Kom ik thuis... Is Bas in de box het eerste wat ik zie:

Een enorm ei en een schaafwond op zijn koppie. Hij is gevallen in de tuin.
Ik voelde me meteen een beetje schuldig. Valt hij voor het eerst zo hard en dan ben ik er niet eens om hem te troosten........ Maar volgens papa had hij nauwelijks gehuild. De bikkel. Dus ik voel me maar niet schuldig over mijn ontspanningsmiddag.

Groetjes, Karin

Oh wat sneu voor de kleine man...
Maar idd, jij bent er zelf ook nog, en nu weer fris thuis om er te zijn als het nodig is..
Hopelijk niet weer voor een valpartij..
Maar geef je hem gewoon nu een extra knuffel....enne   papa's
kunnen ook troosten hoor..haha, al willen wij moeders het liefst alles zelf doen..Ik wel iig..haha
Gr Rina

Hey lekker meis de sauna!!
Daar zijn wij ook al een maand of 3 aan toe, maar het komt er elke keer niet van en alleen gaan wil ik niet.. Vind ik zo saai..

Maar ben blij dat je even lekker hebt kunnen ontspannen!!

Ennuh wat een bikkel als ie niet veel heeft gehuild! Ziet er toch als een aardige bult uit zeg!!

Papa heeft dus echt goed getroost ;-)!

X Saskia

Hoi,

Das een fraai hoofd zeg :-(...

En dan kom je terug van een lekker dagje ontspannen....niet de fijnste thuiskomer... Ik kan me wel voorstellen dat je er dan van baalt dat je er niet was om hem te troosten. Wat een stoer kereltje als hij niet veel gehuld heeft!

Hopenlijk heeft Bas niet zoveel last van de bult!

Groetjes Marije

Hoi Karin,

Ik moest een beetje lachen toen ik de foto zag.... Van de week was ik boven bezig en mijn man was met Feline beneden.
Hoor ik ineens heel hard gehuil. Dus ik kom beneden en vraag wat er gebeurde. Zegt mijn man: dat zeg ik niet anders vermoord je me....
Dus ik zeg: nee hoor valt wel mee.
Is ze van de bank gevallen omdat hij niet oplette.... hoe vaak ik al niet zeg dat hij als ze op de bank zit heel goed moet opletten hahaha
En ze had dus een enorme bult op haar hoofd, het is nu nog blauw...
Maar ja kan gebeuren.. Ik voelde me toen ook lullig dat ik er niet was om haar te troosten, maar papa's kunnen gelukkig ook goed troosten.

En weet je wat mijn man zei toen iemand vroeg wat er was gebeurd: Maris lette weer niet op hahaha
Wel meteen er achteraan dat hij het was hoor.....
groetjes Mariska

Terug
Bovenaan