Ik ben neiuwe hier zal mij even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal
Ik ben hier nieuw ben wel al aangemeld bij een ander forum (ga geen reclame maken).
Ikben 27 jaar en woon sinds 1 juli 2006 samen met mijn vriend.
Ik ben al zwanger geweest, maar heb 21 mei een curretage gehad omdat het vruchtje niet is gaan ontwikkelen.
Wat een verdriet hebben wij gehad.
Zo nu en dan heb ik nog ene dipje hoor.
Dit komt ook doordat 2 vriendinnen van mij zwanger zijn (ik was 2 dagen voor haar uitgerekend).
Ik gun het ze van harte hoor en hoop dat alles goed bijft gaan.
Nu zijn we weer bezig voor een zwangerschap en hoop dat dat gauw lukt.
Ik heb wel verschijnselen, zoals pijnlijke borsten, af en toe misselijk,opgebalzen gevoel.
Maarja ik ga nergens vanuit anders valt het tegen natuurlijk.
Ik hoop hier met jullie leuke maar ook minder leuke verhalen te mogen delen.
Veel liefs

quote: Verzorgingsmiep schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-09-2007 17:15:03'));

Hoi allemaal
Ik ben hier nieuw ben wel al aangemeld bij een ander forum (ga geen reclame maken).
Ik ben 27 jaar en woon sinds 1 juli 2006 samen met mijn vriend.
Ik ben al zwanger geweest, maar heb 21 mei een curretage gehad omdat het vruchtje niet is gaan ontwikkelen.
Wat een verdriet hebben wij gehad.
Zo nu en dan heb ik nog ene dipje hoor.
Dit komt ook doordat 2 vriendinnen van mij zwanger zijn (ik was 2 dagen voor haar uitgerekend).
Ik gun het ze van harte hoor en hoop dat alles goed bijft gaan.
Nu zijn we weer bezig voor een zwangerschap en hoop dat dat gauw lukt.
Ik heb wel verschijnselen, zoals pijnlijke borsten, af en toe misselijk,opgebalzen gevoel.
Maarja ik ga nergens vanuit anders valt het tegen natuurlijk.
Ik hoop hier met jullie leuke maar ook minder leuke verhalen te mogen delen.
Veel liefs

Oeps er is iets mis gegaan,ik wilde iets aanpassen in de tekst.
Mijn exsuses!!!

Hoi!

Ik ben ook nieuw op deze site. en eigelijk nog nooit op zo iets geweest. Maar aangezien je niet met veel mensen in je omgeving ove dit kan praten zocht ik dit hier op. andere vinden al gauw dat je er te veel mee bezig bent. Dat is mijn ervaring tenminste. Ik ben 25 jaar oud en sinds mei gestopt met de pil. Ik weet dat het een tijdje kan duren tot dat alles op de rit is maar geduld is niet mijn sterkste punt. Ben gelukig wel snel weer ongesteld geworden maar regelmatig is het nog niet de eerste keer na 24 dagen en de tweede na 36 dagen.... Zit nu op de 30 ste dag en nog steeds niet. Hoop dat ik na 36 dagen eindelijk een test kan doen .... Dat is dus alweer lastig voor mij om te wachten, Maar het heeft volgens mij geen zin het eerder te doen. Dan is het niet duidelijk en te zien.

Groetjes Marjolein.

Terug
Bovenaan