Ik ben nieuw dus ik kom me even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik wilde mezelf even voorstellen aangezien ik besloten heb over te stappen op mee te praten in plaats van mee lezen.

Ik ben Lieke, 27 jaar en woon samen met mijn man in Singapore. We willen graag kinderen en waren, tot 6 weken geleden, goed op weg. Helaas is het hartje bij week 7 ermee opgehouden en moest ik een curretage ondergaan.
Daar heb ik dan ook meteen een vraag overgelijk een vraag. De curretage is een maand geleden, maar nu weet ik niet vanaf wanneer mijn cyclus weer begint en hoe het nu zit, aangezien mijn lichaam verwarrende signalen afgeeft (ongi signalen, 2 dagen bloedverlies en dan niks meer). Hebben jullie enig idee?

Alvast bedankt en iedereen veel succes gewenst,
Groetjes Lieke

Je lichaam is na een miskraam altijd van slag, net als na een bevalling. De hormonen doen er even over voordat ze uit je lichaam verdwenen zijn. Het lichaam gaat daarna pas weer een cyclus opbouwen, het moet dus even de kans krijgen weer een goede cyclus op te pakken. Die 2 dagen bloedverlies zijn waarschijnlijk wel ongie dagen geweest. Maar als je wel onveilige seks hebt gehad daarvoor dan zou het ook innestelingsbloed kunnen zijn. Dus ik zou wel even testen voor de zekerheid.

En voor de rest kun je niet anders dan maar gewoon afwachten tot je weer ongesteld wordt. Ik was het 6 weken na de miskraam. Maar had geen tussentijds bloedverlies.

Ik had een miskraam na 11 wk en 2x in een week een curettage. Bij mij begon na 5 wk weer de menstruatie. Tot die tijd ook een positieve zw.test gehad. (wilde weten wanneer het uit mijn lichaam was) Maar het vloeien daar was geen pijl op te trekken. Dan weer 3 dagen wel, 2 dagen niet, weer 2 dagen wel en ga zo maar door. Ook na 4 wk weer zo'n rara ongesteldheid. Pas na 2-3 cyclussen weer zoals anders. Je lijf is echt nog van slag na zoiets. Over je emoties maar niet te spreken. Sterkte meid!!

Terug
Bovenaan