Ik ben nieuw:-) een november mama

Hai Dames,

Als eerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben 21 nov uitgerekend van ons tweede wondertje. Voor de eerste zijn we 2,5 jaar bezig geweest. En nu ook weer ruim 18 mnd. En dit keer spontaan zonder de MMM. 10 april hebben wij onze eerste echo! Super spannend maar heb kwalen dus hopelijk is dat weer een goed teken.

Liefs en succes met de echo" s

Wendy

Hoi wendy welkom en van harte heelijk om zo'n positieve test in je handen te hebben he? ik ben 28 nov uitgerekend van onze 3e. heb nog geen afspraak voor een echo, ga denk ik maar een afspraak maken vind het best weer spannend. maar wat je zegt, best lekker om je niet helemaal lekker te voelen haha

groetjes maria

Hoi Wendy.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe bijzonder elke keer weer hè.
Ik ben ook 21 nov uitgerekend en heb ook de 10e mijn 2e echo. Spannend en nu alweer zin in.

hallo daar..

wat toevallig allemaal wij zijn nu ook net zwanger van de 2de.. bij het eerste kindje zijn we ook 2.5 jaar bezig geweest wel met iui en nu wel weer geprobeerd met iui maar ook bijna 1.5 jaar en nu de afgelopen maand overgeslagen omdat de eisprong al was geweest maar wel zelf op eigen houtje geprobeerd en wat bleek zwanger!!! snap het nog steeds niet... geweldig 16 april krijgen wij een echo in het ziekenhuis dat is met 7-8 weken dus spannend..
gr wendy

Hoi,

Ik ben nu 8 weken zwanger van onze 1ste, vindt het allemaal erg spannend, ben niet misselijk, maar wel moe. Ik sta onder zware controlle van het ziekenhuis en krijg morgen mijn 2de echo, dit ook vanwege mijn diabetes.
Wij waren er niet bewust bezig om zwanger te worden, wij wonen nu pas bijna 11 maanden samen.
We wilden wel kinderen, maar pas over een jaartje.
Nu ik dan zwanger ben zijn we er super blij mee, mijn vriend heeft een dochtertje van 6 jaar uit een eerder huwelijk. Echt een schat. Zij wil graag een zusje, omdat ik een zusje alles kan leren, zegt ze.
En een broertje voetbalt alleen maar, is echt lachen zoals ze het verteld.
Suc6 met je zwangerschap en geniet ervan.

Liefs Mariska

Terug
Bovenaan