ik ben nieuw en eerste x zwanger

A

Anoniem

Guest
he hallo allemaal ik ben nieuw op deze site en ben nu ongeveer 9 weken zwanger moeten morgen een echo laten maken.
ben heel benieuwd.
en ook wel bang ben al een x eerder zwanger geweest maar kreeg toen een miskraam.
ben nu bang dat t weer gebeurd.
heb nu wel meer tekenen: krijg puistjes (verschrikkelijk), heb veel honger, pijn in mijn rug, al een klein buikje en ben ook wel veel moe normaal kan ik savonds nog wel een film kijken en nu val ik al snel in slaap.
word ook snachts wakker.
hoop wel dat het er morgen allemaal normaal uitziet

gr priscilla

Hoi Priscilla,

Ik ben net een paar dagen bezig op deze forum.
Ik vind het heel leuk om van andere dames te lezen wat er leeft.
Af en toe reageer ik ook.
Maar goed. Ik ben Tessa en ik ben nu 13 weken zwanger. Ik ben heeeeeeeeeeeel ellendig zwanger. (van de 1e) Heel veel pijn en mijn maag en misselijk (overgeven en 5 kilo afgevallen). Ik vond zwanger zijn tot nu toe  niet leuk (ondanks dat ik graag een kindje wilde). Totdat ik nu op de formums lees dat een ieder weer anders ellendig is en wel wat meemaakt. Kinkt gemeen maar bedoel het goed, het is fijn om te weten dat je niet de enige bent die zwanger is.

Spannend dat je je eerdaags je 1e echo hebt. Ik heb vorige week mijn kindje gezien en het is erg bewegelijk, ik zei al: het lijkt op zijn/haar vader.
Ik hoop dat alles goed is met jouw kindje. Ik kan me haast niet voorstellen hoe je je voelt als het misgaat omdat ik me nu al af en toe zo'n zorgen maak.

Dus heel veel sterke. (ook met alle kwaaltjes)
Tessa

Hoi Priscilla,
Ook ik ben nieuw hier. Ik lees al een weekje het forum en af en toe reageer ik op het september forum.
Ik ben ongeveer 8 weken zwanger. Ik weet het nog niet zo goed omdat ik een onregelmatige cyclus heb, dus ik moet even afwachten tot ik bij de verloskundige ben geweest.
Ik heb tot nu toe niet veel last alleen extreem moe en zeer wisselende buien. ik heb een erg kort lontje zullen we maar zeggen.
In ieder geval veel succes met je zwangerschap en ik zal je nog wel tegenkomen hier!
Groetjes Janneke

hey pricsilla

ik ben nu 12 weken zwanger ook van mij eerste kindje en ook ik heb schrik gehad dat er iets niet goed zou zijn dat komt ik heb 7 jaar aan de prik pil gezeten ben daar mee toen gestopt om aan te tellen en binnen 4 maanden was ik zwanger allemaal heel vlug gegaan dus ik ging toen na de dokter omdat ik hele erge buikkrampen had en dokter dacht dat ik misschien een miskraam zou kunnen krijgen omdat hij niet kon thuis brengen waar die krampen vandaan kwamen alles zag er namelijk goed zoals mijn darmen toen kreeg ik een echo en was ik pas 4 weken zwanger zeiden ze dus alleen het vruchtzakje was te ik moest 2 weken wachten en dan terug komen voor nog een echo dan konden ze kijken of het hartje klopte toen ben ik terug gegaan en het hartje klopte was heel mooi om te horen en ik was in 1 keer 7 weken en 6 dagen dus heb 2 weken over geslagen niet dat ik het erg vond maar het luchte wel heel erg op dat ik het hartje had gehoord!!!! maar ik heb nog nooit geen puistje gehad en nu dus wel heb ook al een buikje en echt last van stemmings wisselingen ben ook heel op vliegerig en kan weinig hebben heb heel de dag honger maar kan niet zo veel eten want ben tegelijker tijd ook misselijk maar al met al geniet ik er wel van vind het ook eng want dit is mijn eerste keer.....
het is een lang verhaal van mij maar misschien heb je er wel iets aan wil je in ieder geval veel sterkte en een goede zwanger schap toe wensen

groetjes jami

hey pricsilla

ik ben nu 12 weken zwanger ook van mij eerste kindje en ook ik heb schrik gehad dat er iets niet goed zou zijn dat komt ik heb 7 jaar aan de prik pil gezeten ben daar mee toen gestopt om aan te tellen en binnen 4 maanden was ik zwanger allemaal heel vlug gegaan dus ik ging toen na de dokter omdat ik hele erge buikkrampen had en dokter dacht dat ik misschien een miskraam zou kunnen krijgen omdat hij niet kon thuis brengen waar die krampen vandaan kwamen alles zag er namelijk goed zoals mijn darmen toen kreeg ik een echo en was ik pas 4 weken zwanger zeiden ze dus alleen het vruchtzakje was te ik moest 2 weken wachten en dan terug komen voor nog een echo dan konden ze kijken of het hartje klopte toen ben ik terug gegaan en het hartje klopte was heel mooi om te horen en ik was in 1 keer 7 weken en 6 dagen dus heb 2 weken over geslagen niet dat ik het erg vond maar het luchte wel heel erg op dat ik het hartje had gehoord!!!! maar ik heb nog nooit geen puistje gehad en nu dus wel heb ook al een buikje en echt last van stemmings wisselingen ben ook heel op vliegerig en kan weinig hebben heb heel de dag honger maar kan niet zo veel eten want ben tegelijker tijd ook misselijk maar al met al geniet ik er wel van vind het ook eng want dit is mijn eerste keer.....
het is een lang verhaal van mij maar misschien heb je er wel iets aan wil je in ieder geval veel sterkte en een goede zwanger schap toe wensen

groetjes jami

Terug
Bovenaan