ik ben nieuw en wil alles weten

A

Anoniem

Guest
Hallo, mijn naam is Soraya en vond deze site vandaag op het internet. Erg leuk om dingen te bespreken met elkaar en zo op allerlei ideeen komt en weetjes krijgt.
Mijn vriend en ik hebben besloten om te stoppen met de pil. we zijn allebij 28. ik ben nadat ik gestopt was , gelijk een aantal dagen erna ongesteld, en daarna een normale cyclus gehad. Hoe gaat dat nou precies allemaal, merk je op een gegeven moment gewoon dat je zwanger bent, of blijf je ongesteldheid uit, ik hoorde laatst dat je ook gewoon ongesteld kan blijven.

Groetjes Soray

Heeej,

Ik ben ook sinds net nieuw hier en zou ook graag van alles willen weten enz over om hoe zwanger te worden? Ik ben 22 en ben vorig jaar sept gestopt met de pil mijn vriend is 24 en we hebben beiden de wens om onze 1e eigen kindje te wensen, ik heb best wel een regelmatige menstruatie heb altijd maar 3 dagen dat ik ongi ben heel soms 4e dag erbij, we zijn al gewoon weg elke keer rustig bezig elke keer en ik bereken vaak op de dag dat ik ongesteld wordt de dag wanneer ik vruchtbaar kan zijn (alleen ben ik hiermee nog nie ervaren mee), ik heb ook laatste tijd veel last van diaree en steekjes in mijn zij en sinds nu al ong 2 weken last van harde buik (wat kan dit zijn? Helluup), ik slik ook gewoon foliumzuur enzo en eet gewoon normaal goed gezond 3x op een dag.
Ik zit soms steeds tegen mezelf te zeggen van straks kan ik helemaal niet zwanger worden (terwijl ik dit dolgraag wil,mijn zus heeft al 3 kinderen,en mijn oudste broer 1 kindje, en mijn moeder heeft zelfs 5 kinderen) ik weet dat ik niet hierna hoef te kijken enzo en dat het om mezelf gaat maar ik voel me soms wel beetje onzeker misschien wel dat de eerste keer is ofzo maar ik wil het allemaal gewoon weg goed doen en met familie ofzo erover praten wil of durf ik niet,ook omdat me vriend en ik het tegenover onze families geheim willen houden en willen we pas zeggen op moment dat ik al paar weken bijv zwanger ben (althans moet ik wel eerst zwanger raken hihi). Ik hoop dat iemand is die me goeie en duidelijke tips ken geven, en oja wat bedoelen jullie allemaal met NOD???

Groetjes,
Helena.

Terug
Bovenaan