ik ben nieuw hier!!!1 en wil me even voorstellen!!!

A

Anoniem

Guest
hallo,

ik ben together en ben 23 jaar oud.
ik ben net gestopt met de pil!!!! en vind het allemaal erg spannend.
ik wacht nu op mijn laaste menstratie door de pil en dan kis het maar afwachten wat er allemaal met mijn lichaam gaat gebeuren, vind het allemaal erg leuk en vooral spannend.
hopelijk kan ik hier mijn vragen en verhalen kwijt!!!!

liefs together

hee hee,

spannenddddddd!!! wens je heel veel succes hoor en hopelijk is het snel raak voor jullie!!

liefs sweety

Welkom! Dit is een hele fijne plek om alle frustraties uit te leven, zowel op  de zwanger worden, zwanger zijn en  moeder fora. Veel plezier!

Groetjes, Marisa

Hallo allemaal!

ben ook nieuw hier..
ben 26 en sinds september getrouwd.
nu samen besloten dat ik ga stoppen met de pil.
nog 4 te gaan!!hebben jullie dat ook als je zwangere vrouwen ziet lopen,
dat je helemaal kriebels krijgt?

wij roken allebei   heel slecht,maar stoppen na oud en nieuw.
nou ga ff naar de winkel...foliumzuur halen!
trouwens leuk zo'n forum,kun je mooi evaringen delen!

groetjes!

Welkom hier! Ik ben Evelien en ben nu ruim een jaar bezig om zwanger te raken. Ruim 2 weken geleden heb ik na 8 weken een miskraam gehad dus nu beginnen we weer even van voor af aan. Ik heb me wel voorgenomen er nu minder mee bezig proberen te zijn want het werd voor mij bijna een obsessie. Ik wens jullie allemaal heel veel succes met zweanger worden en ik hoop dat jullie allemaal snel een positieve test in handen hebben.

Liefs Evelien

Heeej together!

Ik ben ook 23 en ook net gestopt met de pil!
Spannend allemaal he?!

Bij mij lukt het niet zo, want ben in augustus gestopt met de pil en sindsdien niet ongesteld geworden. Dus ga maandag even naar de dokter en hopen dat ze me doorstuurd naar de gynaecoloog of dat ze er iets voor heeft. Maar we wachten rustig af.

Heb trouwens een hele lieve vriendin die altijd wil luisteren naar mijn "gezeur". Zij is ook net gestopt met de pil, net zoals jij! ;)

Groetjes!

Terug
Bovenaan