ik ben nieuw hier,even voorstellen!!

Hallo aanstaande mama's.

Hier een aanstaande mama uit Arnhem met de naam Karin!
Ik ben 15 weken zwanger en voel me helemaal super.
Heb zo goed als nergens last van(nog niet)en ook niet gehad,ben in totaal 2x misselijk geweest,dus ik mag mezelf gelukkig prijzen.
Alleen hield dat ook in dat ik niet het gevoel had dat ik zwanger was.
Gelukkig werd dat bevestigd op de echo die ik heb gehad toen ik 9week en 6 dagen was.
Nu krijgen we volgende week het hartje te horen en heb er echt ontzettend veel zin in.
Verder begin ik al goed te groeien en dat is zo mooi om te zien,nu nog wachten op wat beweging,al heb ik soms het gevoel dat hij of zij druk bezig is:)

Hoe voelen jullie je?
Zijn jullie ook zo ontzettend blij?

Liefs Karin
 
Hier nog zo'n blije mama ;-)!
Gefeliciteerd, Karin met je zangerschap.
Is dit je eerste kindje?

Ik ben nu (nog maar) 5 weken zwanger van onze 4e.
Ik voel me goed, maar heb de hele dag het gevoel dat ik een compleet 3-gangen diner heb gehad. Zoooo vol.

 
Hier nog zo'n blije mama ;-)!
Gefeliciteerd, Karin met je zangerschap.
Is dit je eerste kindje?

Ik ben nu (nog maar) 5 weken zwanger van onze 4e.
Ik voel me goed, maar heb de hele dag het gevoel dat ik een compleet 3-gangen diner heb gehad. Zoooo vol.

 
Hoi Karin,

Gefeliciteerd!

Wat een spannende tijd he! Ik heb maandag ondekt dat ik zwanger ben, nu 5 weken dus erg kort. En heb ook totaal niet het gevoel dat ik zwanger ben. Moet wel wat meer plassen en soms ineens zo'n bui dat ik moe wordt. Maar verder geen klachten. Ben nu ook wel een beetje bang of het wel goed gaat. Had jij dat ook?

Wat lijkt me het bijzonder om dat kleintje te voelen in je buik zeg...

Liefs
 
Hai Hai,

Jullie ook van harte gefeliciteerd,wat ontzettend leuk!!!
Dit is inderdaad mijn eerste en dus ook erg spannend.
Geluksmama:ik heb juist het gevoel dat ik de hele dag honger heb en die niet te stillen is.
Gisteravond ook,rode kool met aardappeltjes en stukje vlees,meer dan genoeg lijkt me,nog geen uur later had ik gewoon echt trek en heb toen maar 3 bruine boterhammen gegeten,is toch te erg voor woorden.
Tessa:ik zal je vertellen dat ik op dit moment nog steeds bang ben dat er iets verkeerd gaat.
Heb nog steeds nergens last van,ja misschien af en toe een woedeaanvalletje,maar that's it.
Maar het gaat helemaal goed komen met jou en je kleintje,wie weet komen alle klachten nog en laat hij of zij merken dat het aanwezig is:)
Zeg Geluksmama,aangezien dit al je 4e is kun je me vast wel vertellen hoe het voelt als je kleine begint te bewegen?
Bij mij voelt het af en toe alsof er allemaal bubbels in mijn buik zitten,erg apart.
Nou,ik ga even het cadeautje van de aanstaande paps ophalen die ik hem beloofd heb.

Liefs Karin
 
Hihi, het klopt dat je bubbels voelt. Dat heb ik ook.
't Is een beetje hetzelfde gevoel als je je kindje straks voelt bewegen.
Nu kunnen het je darmen toch zijn die aan het rommelen zijn?
Enne, zo ervaren ben ik niet want ik heb er 2 in één keer gekregen, haha.
Toen had ik 2x zoveel getrappel en geduw in m'n buik :D!!
 
Dat denk ik ook de hele tijd,die rare darmen,haha.
2 tegelijk?
pff dat lijkt me heel wat,al hoewel je soms ook wel hoort dat het niet erg veel verschil maakt...
1 krijgen lijkt me al zwaar,laat staan 2,petje af!
En nu moeten we ook ondertussen alle spullen in gaan slaan en de babykamer verven.
spannende tijd :D
 
Terug
Bovenaan