ik ben nieuw hier

A

Anoniem

Guest
hoi ik ben in april gestopt met de pil. Gisteren was mijn nod maar ik denkt dat ik van de week wel ongi wordt. want ik heb last van buikpijn.
We wachten maar weer af.

In ierder geval wel gefeliciteerd voor de gene die zwanger zijn.

hallo,

ik ben hier ook nieuw en ben sinds 3 maanden bezig.
vandaag is mijn nod en heb ook het gevoel dat ik toch weer ongi ga worden, dus ken het!
idd. afwachten maar weer

nou hopelijk kunnen we elkaar binnenkort feliciteren!

groetjes

hallo
ik heb nog geen duidelijkheid ben nu 6 dagen overtijd. durf nog niet te testen ben bang voor een teleurstelling. Mijn man en ik hebben besloten om tot zaterdag te wachten met testen. want dan zijn we samen. ik hoop dat positief is maar ik kan niet zeggen dat ik al iets voel. Af en toe wat buikpijn maar dat zegt niets toch?

groetjes jo

wat is dit spannend he!!!
ik had dus zelf de 7e ongi moeten worden en tot nu ook nog niets.
ik wilde ook perse wachten totdat mijn man bij me was om te testen, is toch iets van samen.
ik heb wel vanochtend getest en was negatief.
de vorige keren was ik heel verdrietig, maar nu voelt het toch anders, weet niet precies hoe ik het uit moet leggen.....
heb toch zoiets van klopt niet, dus ben meteen een nieuwe test gaan halen, die we morgen gaan doen.
kan ook zijn dat het hcg hormoon nog te laag is dus dat test het nog niet kan registeren.

ik had net als jij en paar dagen voor de nod ook het idee dat mn ongi eraan zat te komen, maar is is nu helemaal weg..
wel wat jij schrijft wat buikpijn al is het meer een druk gevoel af en toe geen echte pijn.....

ik heb begrepen dat als je af en toe buikpijn hebt het ook het de innestelling kan zijn, dus de baarmoeder klaar maken voor de zwangerschap, tja ik hoop echt voor je dat dit het geval is bij jou!!!!

aangezien ik ook (nog) geen expert ben hiermee, hou ik de hoop er maar in.

nou in ieder geval heeeeeel veel sterkte nog een paar dagen totdat jullie de test gaan doen en ik hoop echt voor jullie dat die positief is

en ik blijf nog even eigenwijs het er niet mee eens zijn dat de test klopte...

nou sterkte en succes!!!

groetjes

ja ja ben ik nog een keer!!
ik lijk wel een stalker hihi, geen paniek hoor, vind het gewoon leuk dat we in hetzelfde schuitje zitten
alhoewel leuk misschien nu even raar klinkt!

ik heb een paar tips voor je waar je misschien wat aan hebt, als je dit al weet niet dus, maar het is goed bedoeld in ieder geval

ten eerste foliumzuur slikken, bevorderlijk voor de groei van je baby

en ik heb een leuke site gevonden waar je de groei van de baby kunt bijhouden is heel leuk om te zien
www.vaderschap.org
en dan klikken op Progress

groetjes

Spannend!!!!
Wij houden nog even vol het is nog geen zaterdag.

ik slik nu al 5 maanden foliumzuur de arts had tegen mij gezegt dat ik dit rustig kon gebruiken ook voor langere tijd dus dat zit we goed mocht het wel zover zijn.

Er was op deze site ook en leuke pagina de zwangerschapskalender maar die kan ik niet meer vinden.

Nou en wat jou betrefd ik hoop dat je gevoel juist is en dat je hcg hormoon nog te laag is en dat de volgende test positief is.

heel veel succes.

groetjes

en? en? en?

hoop dat het goed nieuws is!!!!

bij mij is er nog niets verandert, heb nog een test gedaan ook negatief, maar nog steeds niet ongesteld?!

heb de huisarts gebeld en die vertelde dat het dus kan dat het hormoon inderdaad nog te laag is en nog maar een weekje moet wachten om een nieuwe test te doen........

grrrr

maar ja niets aan te doen toch maar geduldig afwachten.....

groetjes

Terug
Bovenaan