Ik ben nieuw op het forum

A

Anoniem

Guest
Hallo!!

Ik ben nieuw hier op het forum. Sinds medio oktober ben ik gestopt met de pil.

Ik zie overal op dit forum het woord NOD.... wat is dit?

Sinds deze maand ben ik begonnen met ovulatietesten, maar dat wil niet echt werken want ik heb telkens geen eisprong. Daar komt nog bij dat ik een vorm van vaginisme heb (niet zo extreem dat het absoluut niet lukt, maar het doet wel  veel pijn). Hierdoor is het  voor mij dus erg hinderlijk om elke dag te vrijen. Heeft iemand van jullie misschien tips? Want om zwanger te worden zul je toch regelmatig moeten vrijen. Misschien cru gezegd, maar mij is verteld  ie er maar een stukje in hoeft en dat de goede zaadjes dan toch wel hun weg vinden, klopt dit?

Liefs Benthe

Hi,

Welkom op dit forum!

Ik weet niet of ik de antwoorden op jouw vragen heb! Wat ik wel weet is dat je een eisprong moet hebben om zwanger te kunnen worden. Daarom vind ik het raar dat de ovulatie-testen geen eispron registreren. Dat klopt misschien niet.

En als je last heb van vaginisme wat heel lastig is. Ik heb daar geen ervaring mee hoor. Maar je hoeft niet elke dag te vrijen. Jullie zouden het ook om de ene dag kunnen doen. En als je weet wanneer je eisprong is dan kun je uitrekenen wanneer je vruchtbaarste dagen zijn en die zijn een paar dagen voor de eisprong, op de dag van je eisprong zelf en 1 of 2 dagen erna. En als je het om de ene dag doet zou je goed moeten zitten.

Ik hoop dat ik je hiermee een beetje heb geholpen. Op veel baby-sites kan je ook lezen over je eisprong enzo. ook op de site biologische-klok online.

Zelf zijn wij 2 maanden bezig. Ik heb in nov. mijn spiraal laten verwijderen omdat ik dagelijks bloedde. Daarna ben ik 1 maand aan de pil geweest. Toen gestopt en hoopte dat het raak zou zijn. maar helaas was dat niet zo.Ik werd ook niet ongesteld. Pas 3 jan.werd ik goed ongesteld, ik heb meteen de onlin-biologische klok ingeschakelt om uit te laten rekenen wanneer mijn eisprong plaats zou kunnen vinden. Op die dagen hebben wij intensief gevreeen. En nu hopen we dat het gelukt is!

Heel veel succes ermee.

Ik ben moeder van 2 jongens.

Groetjes, Dee

Oja, het woord nod betekent niet ongesteldheidsdag oftewel de dag dat je ongesteld moet worden maar je het niet wilt!

groetjes, Dee

Dag Dee,

Bedankt voor je reactie.
Waar heb je jouw biologische klok laten uitrekenen op internet?
Ben jij er ook zoveel mee bezig? Ik weet gewoon wel dat we nog maar héél kort bezig zijn, maar toch hoop je stiekem dat het snel gaat lukken. En, het is gewoon extra vervelend als je wel wilt vrijen, maar het gewoon niet uithoudt van de pijn. Maar ja, het zal toch moeten anders komt er nooit een kleine hè.....

Gr. Benthe

Terug
Bovenaan