Ik ben nieuw!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Zoals jullie zien ben ik nieuw!
Ik probeer al vanaf eind mei zwanger te worden, maar tot dusver nog geen resultaat, maar ik begin ook nog maar net.

Iedere maand is het weer hopen dat ik niet ongesteld word en alles in mijn buik voel ik (en voelt anders). A.s zondag ga ik het weer proberen, dan zit ik weer een dag voor mijn ovulatie.

Hoe lang zijn jullie al bezig en hebben jullie nog goede tips voor me? Ik las al iets over om de dag!?

Liefs Annelies

Ik ben hier nu ook een week aan het kijken en lezen. is leuk om te lezen dat er zoveel met jouw ook bezig zijn om zwanger te raken. ik ben eigenlijk vanaf vorig jaar al gestopt met de pil maar er niet zo mee bezig geweest en nu 3 maanden zijn wij er echt mee bezig.
mijn eispprong is vrijdag, dus hopen dat het nu zover gaat komen.

Ik had ook om tips gevraagd en geef ze dan nu ook aan jouw.

Er werd mij verteld over foliumzuur, heb zelf dat vandaag gehaald en ga er vandaag mee beginnen, slik jij dat al?

En tja er wordt gezegd dat het misschien helpt als jij na je man-vriend klaarkomt dan 'hapt' als het ware je baarmoeder naar de zaadcellen, en na het vrijen je benen omhoog houden of een kussen onder je benen zodat niet meteen alles wegloopt maar goed naar binnen.

Misschien heb je hier wat aan en kunnen we elkaar op de hoogte houden.

Succes zondag !!!
Liefs Belinda

Hoi hoi

Welkom op het formum. Ook ik ben net pas voor het eggie bezig.

Spannende tijd hoor!

Ik kan niet veel toevoegen aan het mailtje van Belinda alleen... Geniet van elkaar en ga niet alleen vrijen voor het kindje. Anders is de lol er snel af.

Ik zal voor je duimen zondag. Ik hoop zelf over 2 weken voor het eerst te kunnen testen. Ben echt al aan het aftellen. Het gaat nergens over maar ja...

Succes zondag en laat ons wat weten.

Groetjes Bieb.

Welkom op het forum.
Wat Belinda zegt over benen omhoog na de daad en klaarkomen na je man is echt volstrekte onzin!
Dit onderwerp komt wel vaker aan bod, maar is echt klinklare onzin.
Al zeggen vrouwen dat dit echt zo is, het is medisch nog nooit onderbouwd.

Hoi Annelies,

welkom op dit forum.
Erg he, die laatste dagen voor je NOD!
Je kan jezelf van alles inbeelden, waardoor je een soort van schijnzwanger bent. Dit heb ik me ook de eerste 6 maanden aangepraat.
Ik probeer het nu een beetje los te laten, maar dit is erg moeilijk, want je wil zo graag!
Tips? Niet zo veel. Je kan wel het beste om de dag vrijen ipv elke dag. Dit is niet echt goed voor de kwaliteit van het zaad (elke dag dan).
De meningen zijn verdeeld over klaarkomen na je man of om met je benen/billen omhoog te gaan liggen na de daad.
Maar als je erin gelooft, moet je het doen.
Ik geloof er eerlijk gezegd niet in.
Er wordt door een aantal meiden op dit forum een NOD-lijst bijgehouden. Hierop staat wanneer iedereen haar NOD heeft (niet ongestelde dag), leeftijd en welke ronde diegene zit.

Groetjes

Hello,
Welkom hier bij ons.
Ik kan er eigenlijk niks meer aan toevoegen, alles is eigenlijk al geschreven geweest.
Maar wou je toch graag welkom heten.
grtjs,
Bea

benen omhoog en klaarkomen na hem is NIET noodzakelijk, maar een hulp van de natuur en zeker geen onzin. Onder andere Desmond Morris, een zooloog heeft er over geschreven en er bewijs voor dat dat 'happen' van de baarmoeder gebeurt en dat dat een steuntje is van de natuur.
Martine

Hoi annelies,

Welkom op het forum en veel succes.

liefs niempie

Terug
Bovenaan