ik ben nieuw

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik lees sinds een tijdje de forums en ik vind het allemaal erg interessant. Ik ben 24 en probeer nu twee maanden zwanger te worden. Ik vind het allemaal behoorlijk spannend en daarom is het juist zo leuk om jullie reacties en verhalen te lezen.
Mijn NOD was woensdag, maar ik weet het niet helemaal zeker. Ik ben namelijk nog erg onregelmatig. Het is nu vrijdag en ik heb nog geen ONGI gehad. Ik ben wel erg misselijk, maar ik heb ook erge hoofdpijn (heb ik altijd op mijn ONGI dag). Het is dus afwachten. morgen mag ik van mezelf een test doen. Nog een dag in spanning. Ik wens jullie allemaal erg veel succes en ik duim voor jullie allemaal!

Groetjes Ellie

Ha Ellie,

Leuk dat je ook iedereen hier volgt op het forum, welkom!
Ik ga ook voor jou duimen hoor, lastig he als je onrgelmatig ongi bent... Ook ik heb daar last van.
Zelf zit in in ronde 3, 25jaar, nod moet volgens mij 15 april zijn (of eerder...)
Maar dat zijn altijd weer spannende dagen...
Groetjes en laat je het snel weten?
Groetjes J

OOk jij heel veel succes en welkom trouwens!

Ik zal stevig .

(En dat doen er heel veel op dit forum............ en kijk eens wat de lijst met zwangeren gegroeid is deze maand......ongelofelijk MOOI)

Groetjes,

SUUS

Je kan de tampon test wel alvast uitvoeren

veel succes
en welkom

gr natasja

hoi hoi

welkom in ons midden
Ik hoop voor je dat je ongi uitblijft, en dan een dikke vette streep op die test he!
suc6
Gr Doortje

Terug
Bovenaan