Ik ben nieuw!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Ik zal me even voorstellen ik ben Peggy ik ben 21 jaar
ben moeder van Eluciano me zoontej van 2 jaar en 4 maanden
Mijn vriend en ik willen graag een 2de erbij.
Ik had dinsdag 4 oktober mijn menstruatie moeten krijgen deze is echter uitgebleven.
Eerst zou ik wachten tot maandag met testen maar ik hou het niet van de spanning
Dus nu ga ik na me werk zo me zoontje van de creche halen en gelijk naar de apotheek om een clear blue test te halen...
Ik voel aan mezelf allerlei dingen waardoor ik denk dat ik zwanger ben.
Zoals veel plassen, druk op mijn blaas, last van erg veel witverlies.
Ik ben zoooo ontzettend zenuwachtig voor de test, hahaha ik kan er echt niks aan doen.
Ik hoop voor alle vrouwen die ook vandaag of deze week een test gaan doen het allerbeste.
Ik hoop dat er iemand is die een leuk berichtje achter laat.
Nou tot vanavond dan maar weer   dan zal ik even vertellen of mijn test positief of negatief was

Groetjes Peggy

Nou Peggy, spannend hoor!
Hopelijk hebben jullie vanavond een klein feestje te vieren.

Succes!

TeHa

Hallo allemaal.

Nou ik vandaag vol spanning naar huis met me zoontje.
Ik de test doen ( was gewoon een eigenmerkt test van de apotheek,normaal gebruik ik clearblue)
Ik de test gedaan durfde niet te kijken en toen ik keek wou ik dat ik het niet gedaan had,
NIET ZWANGER .
Ik heb er wel vrede mee maar er is iets in mij dat duidelijk zegt dat het niet klopt.
Mijn dokter zegt dat ik de test beter dinsdag kan doen omdat ik dan een week overtijd ben en de kans op HCG-waarde flink gestegen moet zijn (als ik zwanger ben)
Dus ik ga me nu lopen afvragen waarom ik steeds zoveel plas en last heb van maagzuur, en van moeheid.
Zou het dan toch allemaal in me hoofd zitten?
Het word maar even wachten tot dinsdag en dan doe ik de test gelijk met mijn ochtend urine en dan haal ik wel een clear blue test.
Dus afwachten maar....

Heeft iemand een mening over welke soort test je gebruikt?
Ik ben daar wel benieuwd naar...

Groetjes Peggy

Terug
Bovenaan