A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal
Ik zal me even voorstellen ik ben Peggy ik ben 21 jaar
ben moeder van Eluciano me zoontej van 2 jaar en 4 maanden
Mijn vriend en ik willen graag een 2de erbij.
Ik had dinsdag 4 oktober mijn menstruatie moeten krijgen deze is echter uitgebleven.
Eerst zou ik wachten tot maandag met testen maar ik hou het niet van de spanning
Dus nu ga ik na me werk zo me zoontje van de creche halen en gelijk naar de apotheek om een clear blue test te halen...
Ik voel aan mezelf allerlei dingen waardoor ik denk dat ik zwanger ben.
Zoals veel plassen, druk op mijn blaas, last van erg veel witverlies.
Ik ben zoooo ontzettend zenuwachtig voor de test, hahaha ik kan er echt niks aan doen.
Ik hoop voor alle vrouwen die ook vandaag of deze week een test gaan doen het allerbeste.
Ik hoop dat er iemand is die een leuk berichtje achter laat.
Nou tot vanavond dan maar weer dan zal ik even vertellen of mijn test positief of negatief was
Groetjes Peggy
Ik zal me even voorstellen ik ben Peggy ik ben 21 jaar
ben moeder van Eluciano me zoontej van 2 jaar en 4 maanden
Mijn vriend en ik willen graag een 2de erbij.
Ik had dinsdag 4 oktober mijn menstruatie moeten krijgen deze is echter uitgebleven.
Eerst zou ik wachten tot maandag met testen maar ik hou het niet van de spanning
Dus nu ga ik na me werk zo me zoontje van de creche halen en gelijk naar de apotheek om een clear blue test te halen...
Ik voel aan mezelf allerlei dingen waardoor ik denk dat ik zwanger ben.
Zoals veel plassen, druk op mijn blaas, last van erg veel witverlies.
Ik ben zoooo ontzettend zenuwachtig voor de test, hahaha ik kan er echt niks aan doen.
Ik hoop voor alle vrouwen die ook vandaag of deze week een test gaan doen het allerbeste.
Ik hoop dat er iemand is die een leuk berichtje achter laat.
Nou tot vanavond dan maar weer dan zal ik even vertellen of mijn test positief of negatief was
Groetjes Peggy