ik ben nieuw...

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik kwam bij toeval op deze site, toen ik voor de zoveelste keer naar zwanger worden nieuwtjes zat te zoeken...en toen dacht ik...aan dat forum wil ik wel meedoen...
Ik zal me even voorstellen..Ik ben ......met bijnaam Linnepinnie...ik ben 27 jr en probeer vanaf december 2004 al zwanger te worden...dus ik ga mijn eh...17e ronde in...
Dat vond ik al aagrdig lang ..maar ik heb al aardig wat berichtjes gelezen die nog langer bezig zijn...Ik wil na deze cyclus naar de dokter gaan voor de eerste onderzoekjes...
Ik heb meestal een cyclus van 26-28 dagen. Ik temperatuur al vanaf het hele begin...
De dokter hechtte hier ook veel belang aan...dan heb je gegronde back up als je later naar de dokter gaat.. Ik ben 11 jaar aan de pil geweest en weet dat dat lang is en zijn nadelen kan hebben nu...Ik herkende zoveel in jullie berichtjes...dat ik nu maar een de stap heb genomen om ook aan zo'n forum mee te doen. Dat heb ik nooit eerder gedaan omdat iedereen ook zegt dat je er niet zoveel mee bezig moet zijn...
Maar het is ook wel weer fijn om zo de dingen van elkaar te lezen... dus tot het volgende berichtje dames! En veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel succes allemaal!

hoi..

welkom op de site!!!! je moet er idd niet teveel mee bezig zijn,alleen is het zo heerlijk om te weten en voelen dat je niet de enige bent.....!!! ik ben cenn en al dik anderhalf jaar vd pil af... begin april vh eerst na de gyn!!! je hebt wel een moooie regelmatige cyclus... das al goed tog? ik ben zelf ook nog niet zo lang hier...maar het doet me gewoon zo goed... iedereen hier begrijpt je gewoon in alles!!! heel tof!!! hoop ook dat je er veel aan hebt!!!

hoop dat je snel geluk hebt meid!!!!

liefs cenn

Hoi hoi,
Welkom hier!
Ik ben Janneke en heb bij mijn eerste zwangerschap na 12 weken een miskraam gehad. Dus nu ben ik weer op dit forum te vinden.
Heel veel succes!

Jeetje wat reageren jullie snel...dat vind ik ook wel super in dit forum. Er wordt echt door velen dagelijks gereageerd...super hoor!
Bedankt voor jullie reacties.

En spannend voor jou Cenn dat je bijna naar de gyn gaat...ben benieuwd...dat zal ik dan vast ook gaan krijgen als ik eenmaal bij de dokter ben geweest.
Maar mag ik je vragen...wanneer ben je nou voor het eerst naar de dokter geweest? Pas geleden of al een tijdje terug.
Ik wist dat ik echt minstens een jaar had moeten klussen...jij bent er al wat langer   dan ik mee bezig.. Nou veel sterkte en succes!

En Janneke ....klote zeg na 12 weken een miskraam...
Als je dan eenmaal zwanger bent is dat het grote gevaar wat op de loer ligt...daar denk ik ook al regelmatig aan...
Zwanger worden en blijven....dat is een een kadootje uit de hemel denk ik dan...
Ook veel succes met de nieuwe pogingen he!

We duimen allemaal wat af denk ik!

Hoi linn...hahaha, moeilijke naam hoor.
Welkom op dit forum.
Ik ben Dyonne, heb een zoontje van 3,5 en probeer nu sinds oktober 2005 zwanger te worden van een broertje of zusje.
Ik hoop dat je gauw zwanger mag worden, de laatste tijd gaat het nogal hard hier...
Dus hopelijk zit het zwanger-worden-virus nog in de lucht!!!!
Heel veel succes met zwanger worden en veel plezier op dit forum.
Dikke kus
Dyonne

nog ff snel wat antwoorden:: ben pas kort geleden na de huisarts geweest.. vorige week... dat was dus nadat ik al dik anderhalf jaar vd pil was... wouden het ook eerst zo proberen,ma het begint tog wel erg te frustreren nu... ma hou jullie op de hoogte!!!! sommigen sturen je niet zo snel door   na ziekenhuis,du kan beter zeggen dat je al langer bezig bent!!!!

succes!!

xxx

Welkom!!!!
Ik ben Melanie 31 jaar en de trotse mama van Quinten (19mnd).
Wij zijn nu bezig voor een 2e kindje.
Maar wat ik eigenlijk wil zeggen. Langdurig pilgebruik hoeft geen negatieve invloed
te hebben op je cyclus ed. Ik was ruim 15 jaar aan de pil geweest en bij Quinten was
ik binnen 3 maand zwanger!!! Het kan dus echt.
Heel veel succes en plezier op dit forum.
Soms gaat het te snel om bij te kunnen houden met al die berichtjes....
Liefs Melanie

Terug
Bovenaan