Ik ben nieuw

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben snoopy78 en ik ben nieuw op dit forum. Ik ben 23 jaar en mijn man is 26. In okt 2004 zijn wij getrouwd en inmiddels 7 jaar samen.
Ik ben op 14 mei gestopt met de pil. Omdat mijn moeder een kindje met een open ruggetje heeft gekregen heb ik al een aantal onderzoeken gehad. Aankomende woensdag krijg ik de uitslag van mijn bloedonderzoek en dan eindelijk na jaren fantaseren en dromen gaan wij proberen om een kindje te krijgen.
Ik lees al een poosje jullie onderwerpen en ik heb zin om mee te kletsten!!!!

Welkom Snoopy78!

Hopelijk heb je wat aan de verhalen hier. Ik vind het erg verslavend om mee te lezen. Zit nu veel vaker achter de computer...
Lees lekker veel en we leren elkaar gaandeweg vast beter kennen.

Groeten!

Hoi snoopy78

Welkom hier !!
Inderdaad word ik ook elke dag naar dit forum toegezogen...hihi...en lees elke dag alles even bij.
Erg leuk, en fijn als mensen met je meedenken. Niets is te gek zeg maar!
Ik wens jou ook een hele vruchtbare tijd toe!
Zit hier zelf ook voor ronde 1, en heb mijn NOD ws 12 juni..
Groeten R

Hoi Snoopy

Welkom hier op het forum.
Het is hier altijd gezellig en je zal veel steun kunnen vinden.
Ik wens je veel succes met het maken van een wondertje!!

Liefs Linnepinnie

Hey hoi

Wat leuk dat er al zoveel mensen reageren. Ik vind het allemaal super spannend en ben benieuwd hoe het zal gaan. Ik kan en wil het nog tegen niemand vertellen en daarom is het nu juist zo ´n opluchting om het tegen jullie te vertellen.
Bedankt voor jullie leuke berichtjes en ik laat gauw weer wat horen!

Groetjes

Ik was trouwens voor mijn pil periode (uhm 6 jaar geleden) vrij regelmatig ongesteld, dus mijn nod is ws 14 juni!  

Ik wil je ook even welkom heetten...op dit forum wordt er zoveel gereageerd, volgens mij slaat de computer binnenkort op tilt!!!!!hihi     erg leuk!
Groetjes, Alida

Hai en welkom hier!!
Heel veel succes gewenst inderdaad. Tis hier altijd hartstikke gezellig en je kunt altijd je ei kwijt.
En als de computers dan toch op tilt slaan.....dan hoop ik dat dat komt door heeeeeeel veel zwangeren haha

Terug
Bovenaan