ik ben nieuw

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
zo te zien is het erg gezellig hier.
Ik ben 1 januai gestopt met de pil. Morgen moet ik ongesteld worden en we hebben zo rond de eisprong, vruchtbare dag zeg maar ge...
Ik weet nog niet wat ik ervan moet denken. Ik wil wel graag zwanger worden, maar ik heb nog zo het gevoel dat ik er zo weinig van weet. ( ik wist bijvoorbeeld ook niet dat ik foliumzuur moest slikken, doe ik nu inmiddels wel hoor)
ik vind het ook nog wel een beetje eng.....
ow...zijn er meer mensen die zo denken?
heeft iemand nog tips voor mij?

groetjes!

quote: love1980 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-02-2007 22:05:23'));

hallo allemaal,
zo te zien is het erg gezellig hier.
Ik ben 1 januai gestopt met de pil. Morgen moet ik ongesteld worden en we hebben zo rond de eisprong, vruchtbare dag zeg maar ge...
Ik weet nog niet wat ik ervan moet denken. Ik wil wel graag zwanger worden, maar ik heb nog zo het gevoel dat ik er zo weinig van weet. ( ik wist bijvoorbeeld ook niet dat ik foliumzuur moest slikken, doe ik nu inmiddels wel hoor)
ik vind het ook nog wel een beetje eng.....
ow...zijn er meer mensen die zo denken?
heeft iemand nog tips voor mij?

groetjes!

Hoi hoi,

Ik heb me ook net aangemeld hier. Ik ben begin december gestopt met de pil. Nou ik weet er ook niet zo veel van, al heb ik nu wel begrepen dat ik morgen eerst naar de winkel moet voor foliumzuur. Ik had er wel al van gehoord maar er niet bij stil gestaan om dat nu al in te nemen, blond zeggen ze dan he haha.
nou ja dus echt tips moet je niet van mij verwachten, want ik ben er ook nog niet zo lang mee bezig.

Groetjes Ilse

haha, gelukkig maar, ben ik niet de enige die nog zo groen is....
hopelijk leren we nog flink wat bij! hihi.....

groets

Hoi Meiden!!!

Ik ben ook in december gestopt maar pas sinds januari echt bezig om zwanger te raken!
Vinden jullie het ook zo spannend om  na je  eisprong  af te wachten of het zover is??
Bij mij is het de vorige maand niet gelukt, en zou nu 24 feb weer ongesteld moeten worden!!
Hoe zit dat bij jullie?? Is misschien wel leuk om af en toe eens met elkaar bij te kletsen!!!

Nou veel suc6 allebei!!!!

groetjes Jessica

Hai! Ik ben sinds gisteren mijn wijsheid aan het verrijken via dit forum. Ik ben in december gestopt met de pil en moet wo 14 febr. ongi worden.
Vind het doodeng eigelijk als ik heel eerlijk ben. Aan de ene kant ben ik er zo mee bezig dat ik steeds hier sta ingelogd en ik vanmiddag nog op t punt heb gestaan om een zwangerschapstest te kopen. Aan de andere kant heb ik ook momenten van twijfel over of dit wel het juiste moment is enzo; bang om de verantwoordelijkheid aan te gaan. Herkenbaar?

echt wel, superherkenbaar.
heb ook last van rare kwaaltjes. Ik eet bijvoorbeeld sinds vorige week ineens heel veel sinaasappels, terwijl ik misschien in geen 3 jaar sinaasappels heb gehad....
en ik heb veel last van "gifwolken"(snappie) normaal nooit last van gehad, en nu stink ik een uur in de wind.....
daar ga ik dan dingen achter zoeken...fout he!
zucht......

haha, ik ben een leek maar het het een lijkt een logisch gevolg van het andere. Als je plotseling veel citrusvruchten eet, tja dat verteert snel he enne die zuren....tadaaaaaaaaa: gifwolk
maar draagt wel bij tot de gezondheid!

Terug
Bovenaan