Ik ben nieuw!

Hallo allemaal,

Ik ben blij dat ik weer een forum heb gevonden waar ik mijn verhaal kwijt kan. Ook ik hoor bij de vele vrouwen die een MK heeft gehad. de mijne was op 6-12-04. Na 9 weken zwangerschap. Gelukkig ben ik redelijk hersteld en zit weer in de lift voor een volgende keer. Mijn NOD is nu 31-1-05. dus maar hopen dat het wat word.Ookal ben ik bang dat het wel eens wat langer kan gaan duren. Aangezien mijn eerste zwangerschap heel spontaan was. Ik leef met iedereen mee hier op het forum.

Groetjes,

Sweety1974 (30 jaar)

Hi Sweety,

Helaas is de reden niet echt leuk maar daarom wel welkom op dit forum. We hebben hier allemaal enorm veel steun aan elkaar en het is gewoon fijn om te weten dat je niet alleen bent en dat je je verhalen kunt delen.

Ik wens jouw en je partner veel sterkte met jullie verlies en verdriet.

Groejtes,

Corina

Hallo Sweety,

Welkom op dit forum, de reden waarom je hier bent is natuurlijk verschrikkelijk, maar het zal je goed doen als je af en toe je verhaal kwijt kunt. Het is een fijn idee dat er mensen zijn die met je mee leven. Iedereen begrijpt elkaar zo goed omdat we allemaal hetzelfde hebben meegemaakt.

Meid, ik wens jullie veel sterkte toe met jullie verlies en succes voor de volgende keer!

liefs Renske

Terug
Bovenaan