Ik ben nieuweling!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden

Ik ben Steef, 24 jaar.
Ik heb al 4 jaar een lieve vriend en een (stief) dochter.
Ik wil graag zwanger worden en zit nu in mijn 2e maand, 4april is mijn NOD.
Nog maar net begonnen toch was de eerste NOD al een teleurstelling, maar wel weer
snel weg.Ik besef dar er vrouwen zijn die al veel langer bezig zijn.

Ik heb een vraagje mijn menstruatie kwam de eesrste 4 dagen heel licht druppelend
opgang en na 4 dg pas normaal. Telt die eerste dag dan als eerste menstruatiedag?
I.v.m uitrekenen van ovulatie.

Ik benieuwd of iemand reageerd!
Liefs Steef

Hoi Steef,
Ik ben ook nieuw op deze site. Ben pas net aan het snuffelen en kwam hier uit.
Ik heb donderdag mijn NOD maar ik heb al twee weken heel veel last van mijn buik, borsten en onderrug. Wat het betekent weet ik niet we wachten nog maar ff af
Welkom ook voor jou.
Groetjes Knor

Hoi knor

Bedankt voor je reactie.
Spannend hoor donderdag.

hoi steef,welkom ik had het zelfde als wat jij heb gehad ik werd 15maart ongi en dat was eigenlijk een paar druppeltjes heel vreemd en 2 dagen later was het weer een normale bloeding zeg maar!!ik reken gewoon de dag dat het op komt want ja je lichaam gaat dan volgens mij gewoon verder dus het is je eerste ongi dag ik tel het zelf gelijk mee en ga gewoon wat meer hobbyen rond de 11 dag tot de 16de dag dan zit je toch altijd goed lijkt mij dus zet hem op he hahagr voetbalgek

Hoi Steefje,

Welkom op het forum.

Zelf zit ik in ronde 3 en mijn NOD is 29 maart dus ook nog maar net begonnen eigenlijk.
Maar vindt het elke maand weer spannend en baal soms ook wel weer een beetje als ik toch ongi wordt. Ben nu al zenuwachtig voor volgende week.

Veel plezier op het forum

Gr. Cindy

Ha Steefje,

Welkom hier op het forum,
Ik ben hier ook nog niet zolang. Ik zit in ronde 3, en heb het hier op het forum reuze goed naar mijn zin.
Jou vraag is een lastige. Maar als ik in jou situatie zou zitten zou ik ze alletwee uitrekenen. Dan zie je precies tussen welke datums je moet gaan klussen.
Ik zit zelf ook een beetje lastig in het uitrekeken van de eisprong... de eerste maand was 24 dagen en de tweede was 30 dagen... Flink wat dagen klussen dus... hihi
Ik ga deze maand heel goed in de gaten houden hoe mijn lichaam reageerd. Ik hoop dat ik er iets aan heb, en jij ook natuurlijk, succes.
Groetjes J

Hé die Steefje,

WELKOM op dit forum..........wordt gezellig druk hier.................

Je kunt hier met al je vragen terecht en gewoon lekker kletsen kan ook.
Ik ervaar het hier als zeer prettig!

Ik heb mijn NOD 5 april (3e ronde), dus we zitten in dezelfde spannende tijd...............

Groetjes,

SUUS

Terug
Bovenaan