ik ben nieuwsgierig naar... (voor wie al 1 of meerdere kindjes heeft)

A

Anoniem

Guest
hoe lang duurde het voordat jullie ongesteld werden na het stoppen met de pil.

bij mijn eerste was ik gewoon direct 3 weken erna ongesteld en de maand erop al zwanger.

moet ik hier nu weer rekekning mee houden of zou het nu veel langer kunnen duren voor ik weer zwanger zou kunnen worden?

was het bij jullie verschillend met de eerste en nu

Ik wil het liefst een beetje plannen, maar als het nog een half jaar duurt... dan stop ik het lieftst vandaag nog, helemaal zeker weet je het natuurlijk nooit, maar voreg het me gewoon af

Hoi,

Ik heb een dochter van 1 en van haar was ik gelijk zwanger.. dus gestopt met de pil, ongesteld geworden en gelijk zwanger.
Nu zijn wij op dit moment niet bezig om zwanger te worden maar weet van verschillende verhalen dat je gewoon rekening moet houden met de gemiddelde tijd. Ook al heb je al een kindje. Maar ja het kan ook weer gelijk raak zijn dat weet je nooit.
Je kan een zwangerschap niet plannen, was het maar zo makkelijk......

Groetjes,

Frieda

inderdaad was het maar zo! dat zou makkelijk/makkelijker zijn. nou ja we zien het wel, we merken het vanzelf

Hoi,

Ik ben mama van een zoontje van 20 maanden, mijn man en ik hadden het voornemen om vanaf april dit jaar te beginnen voor een 2de.

Bij mijn zoontje was ik halverwege september 2005 gestopt met de pil, maar omdat wij meerdere eigen menstruaties's wilden wachten zijn we toen in december begonnen, en ben gelukkig in januari 2006 aangeteld. (ik was wel heel onregelmatig ongesteld want in ben maar 2x uit mezelf ongi geworden 1x december, 2x janauri.)

Nu ben ik ook halverwege september 2007 gestopt, met het voornemen om vanaf april 2008te beginnen, alleen ben ik nu nog steeds niet zwanger en heb een onregelmatige cyclus tussen de 40 en 60 dagen. Dit is dus een flinke tegenvaller voor ons, want wij dachten bij de eerste ging het snel dan zal het bij de tweede ook wel snel gaan.

Mijn advies aan jou is, begin er aan duurt het nog even dan heb je geluk,  ben je snel zwanger dan heb je ook geluk er zijn zoveel vrouwen die het graag zouden willen en waarbij het helemaal niet lukt. En die zouden al heel blij zijn met 1 kindje.

Groetjes Nicole

Hey meid,
Zoiets kan je niet plannen (jammer genoeg) want was van mijn 2 kindjes onmiddellijk zwanger... gestopt met de pil, zwanger, spiraaltje eruit, zwanger... maar nu al sinds november bezig voor een 3de... Dus als je er klaar voor bent zou ik zeker niet langer wachten, je weet nooit hoelang het duurt!
Liefs San XxX

Hallo,

Bij mijn eerste kindje was ik de eerste ronde al zwanger.
Nu ben ik in januari weer begonnen en heeft het ook 6 rondes geduurd voordat ik zwanger raakte.
Ben dus nog maar net zwanger.

Het komt er dus op neer dat het niet uitmaakt of je bij je vorige kindje 1 ronde of 10 rondes erover hebt gedaan.
Elke poging tot zwanger worden is weer anders.
Ik ken van dit forum meiden die al twee jaar bezig zijn met een tweede.
Ik wil je niet bang maken, maar het hoort er wel bij. Die mogelijkheid zit erin.

Heel veel succes met zwanger worden.
Ik denk dat als je de richtlijn van 6 maanden tot een jaar aanhoudt dat je goed zit.

Groetjes Bianca

Hallo,

Ik was na 2 ronden zwanger van mijn 1e kindje hij is nu 15 maand. Ik ben nu zwanger van nummer 2 na ronde 3.  Helaas is zwanger zijn iets wat je niet kunt plannen. Maar ik hoop dat het bij jullie niet lang meer gaat duren.

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan